Show je kinderaankopen

:tada::tada::tada::tada:

1 like

Kan zeker, leuke pakjes! Op andere sites noemen ze dit weer een boxpakje en kan prima als outfit overdag.

1 like

Giraffenonesie van de Hema, met 50% korting. Maatje 98/104 en niet eens superveel te groot. :scream:

Plaatjes zonder afgeragde mannenbroek en ontplofte woonkamer.

5 likes

Oooooh, die zijn echt geniaal :heart_eyes:

1 like

Omdat de Fransen wel weten hoe het hoort tijdens Black Friday, heb ik net een enorme bestelling bij Bandy Button gedaan. Een kleine greep uit de bestelling:

Outlet is 80% korting, zomer is 70% korting en nieuwe collectie is 50% korting. In NL is dit merk zelden meer afgeprijsd dan 30%. Zelfs met de verzending vanuit frankrijk (15,-) is het de moeite als je net als ik erg fan bent van dit merk :heart:.

Mijn Black Friday is nu al geslaagd :heart::heart:

10 likes

@Zitzak die blauwgroene legging met print heeft K ook. Staat super leuk.

@Tessa oké dit merk ken ik nog niet… ik ga ook eens ff kijken :heart_eyes:

1 like

Het is altijd erg duur (en prima hoor) maar ik koop het dus vaak alleen in de sale. Het valt erg groot/oversized!

Wat een heerlijk merk! Jammer dat er nog weinig in de kleine maatjes is. Zie nu ook dat ze het bij Orange Mayonnaise verkopen, daar bestel ik ook af en toe. Thanks!

Ja die hebben heeeel soms 50 of 70% op restanten van oude collecties dus zeker de moeite om in de gaten te houden!!

1 like

Trap niet in de mail van Kixx Online mbt de Z8 actie. Bij Bijenkorf is het ook in de aanbieding :joy:

Truien van Next via Zalando


Bergstein regenlaarsjes via Ziengs

1 like

Ik kende het niet maar ik wil het :heart_eyes:

2 likes

Ik word echt agressief van de Zara. Alles wat ik aanklikken is “sorry zojuist uitverkocht” of in m’n mandje en dan 10sec later: helaas niet meer beschikbaar :upside_down_face:

1 like

Leuk!! Waar heb je die gekocht?

Bij een outlet dus leuke prijsjes :slight_smile:

6 likes

Mimimi… Zara mailt net dat het okergele jasje niet leverbaar is. Toen ik bestelde was er volop voorraad… erg jammer dit.

Heb nu deze besteld bij H&M:


Had nog zoveel meer, maar dat raakte onderweg natuurlijk uitverkocht :slightly_frowning_face:

2 likes

Toddler draagzak (@Tessa thanks!)

Voor onze zomervakantie aankomende zomer. Roadtrippen en de 2 meiden op onze rug.

15 likes

Twee pakjes besteld voor baby

6 likes

Nieuwe regenlaarzen! Nu nog even verder kijken online😃

IMG-1352

1 like