Show je kinderaankopen

Ik had al een week een winkelmandje klaar staan en net alles met 20% korting, 10% extra korting en nog een code van 4 euro besteld.

2 likes

Haha ik had mijn winkelmandje ook al klaar staan zodra ik hier las over de korting. Lunchpauze goed besteed. :smile:

1 like

Joe, thanks! Ik moest ook nog nieuwe schoenen voor hem. Bedacht me door jouw post ineens dat kinderschoenen vast ook meededen met Black Friday :+1:

2 likes

Heeft iemand nog tips voor leuke winkels in Den Bosch om te shoppen voor de baby? :slight_smile:

DOMME VRAAG! kun je die op alle kinderwagens bevestigen ook?

:tada::tada::tada:

1 like

Hema Hema Hema :smiling_face_with_three_hearts:

4 likes

Veel kinderwagens hebben daar adapters ook voor. Wij hebben van de week een Mutsy Nio gekocht en adapters, de maxi-cosi Pebble past er nu iig op :slight_smile:

Jaaa dat had ik gezien idd! :grin:
Maar goed dat je niet van hetzelfde merk dan ene moet aanschaffen, daar kwam ik niet zo wijs uit.

Ben echt nog niet into dit baby wereldje HAHAHA.

Zara sale NU!! :clap:t2:

4 likes

Ow huh, mijn app zegt pas 20.00 :thinking:

Dat zij mijne ook. Maar hij deed het al ? :rofl:

NEE WAT DOE JE! Mijn baby mag niks meer :sob:

Mijne ook niet dus gewoon maatje groter besteld :+1:t2::see_no_evil:

Ik heb zeg maar al een garderobe voor een tweeling in maat 50, 56, 62 én 68. En ook al een aantal dingen nog groter tot maat 80 maar dat zeg ik maar niet

Edit: en het is er maar 1, en die laat zo lang op zich wachten dat ik denk dat ik schijnzwanger ben.

17 likes

Goddank heb ik nog een klein fortuin uit kunnen geven aan kleding die ze pas over minstens 3 maanden aan kunnen. Zou niet weten wat ik anders met mijn geld had moeten doen :stuck_out_tongue_winking_eye:

4 likes

Gewoon precies de jasjes die ik al in mijn mandje had gedaan vanmiddag, waren in de sale! Zo blij hiermee, ik had ze al weken op het oog.

7 likes


Bovenste voor mijn zoon, onderste voor mijn dochter. Nu maar hopen dat zij eens een keer een beetje dikker wordt zodat ze hier in past voor het zomer is… Kind is bijna 7 maanden en ik heb van de week bij de Zeeman een trui in maat 56 voor haar gekocht :woman_shrugging:t3:

6 likes


Ze noemen het pyjama’s maar voor zo’n kleintje kan dit toch altijd?
Vond ze zo schattig
(Next, van Zalando)

9 likes

@Tessa Yess Thanks, besteld voor €26! De lage versie dan

2 likes