Show je kinderaankopen

Bij Witlof zelf is er een sale pagina!

Nog geen aankoop want heb m nog niet gekocht. Maar ik wil dit babyboek zo graag. Hij kost alleen 60 dollar :sweat_smile: Ik vind hem zo mooi! Wil graag alles bijhouden in een boek met fotootjes erbij enzo en alle andere boeken vind ik stom nu ik deze heb gevonden :smiling_face_with_three_hearts:

4 likes

Heeey deze heb ik! Super blij mee!!

1 like

Jaa? Ok ik ga hem bestellen :blush:

Ja ik vind hem echt leuk!! Hou die van K ook echt trouw bij iedere maand, terwijl ik daar normaal heeeeel slecht in ben haha.

Er is ook een pagina voor grappige uitspraken straks, grootste mijlpalen en dan eerst paar maand en later per jaar de hoogtepunten in ontwikkeling. Echt heel leuk en gewoon mooi strak vormgegeven zonder onnodige opsmuk.

1 like

Alledrie nieuwe schoenen. Ga nu even verder shoppen voor kleding

24 likes

So she can channel her inner

afbeelding

20 likes

Sorry als de foto’s heel groot zijn, maar ik heb dit gekocht in de Wehkamp sale :slight_smile:

6 likes

Leuk! Ik had gister die Vingino-print aan een vriendin laten zien, omdat ik hem zo mooi vind. Toch maar even gaan shoppen…

1 like

Wat een leuke print!!

1 like


Lekker veel korting bij adidas, Black friday en er bestaat online nog een 30% extra korting op alles code. (Zie Pepper) Nu dus alles gekocht voor gemiddeld €20 per paar.

2 likes


Nijntje bij de zeeman



50% korting + 20 % black friday korting bij Hema :raised_hands: beetje op de groei gekocht maar ooit gaan ze naar maat 68.

11 likes

Je mot niet zitte an me nikiessssssss! Die bovenste wil ik zelf ook hebben.

3 likes

Weet niet welke maat je hebt, maar je kan ze voor rond de €50 (geloof ik, met code ADDON30) krijgen uit de meisjes sale

1 like

Oh shit uitverkocht. Wilde t dus net voor je opzoeken. Tenzij je maat 35 hebt :woman_shrugging:t2:

1 like

Neeee helaas niet. :weary:

Omg ik heb wel maat 35. Welke site? Gewoon van Nike zelf?

Ja! En dan 30% korting op alle sale! (Met die code dus)

1 like

Ja en dan sale en dan filter meisjes en schoenen!

https://www.nike.com/nl/t/force-1-mid-lv8-3-kleuterschoen-j4z2kb/CK1404-700

En dan nog extra 30% dus heb je ze voor minder dan €40

1 like

H&M heeft nu Black Friday korting, ik had een voucher van 20% en van 10% extra. Ik had een paar dagen geleden een bestelling gedaan, en die was gisteren ook al bezorgd, maar nu heb ik hem nogmaals gedaan. Scheelde 18€, de eerste bestelling ruil ik wel. :smile:

1 like