Show je kinderaankopen

Kussentjes voor mijn neefje en nichtje (de dino en de regenboog). Hier ook Ali express liefde!

3 likes

Omdat er blackfriday korting is bij Kidsdeco! Wat dingetjes van mijn wishlist besteld.


Alleen de hangers, mijn vriend gaat zelf proberen de babygym te maken :smiley:

15 likes

Kleertjes Zeeman, speelgoed (was)mand van Primark

6 likes

Oh wat leuk die linkerbroek, heb zelf ook een broek met die print. Moet m ook gaan halen zodat ik kan matchen!

Hij is er niet meer in mijn dochters maat :cry:

Heb je ooit genoeg panterprint?

1 like

NEVERRRR

Is het trouwens een Witlof deken? Vond ik mijn beste aankoop ooooooit :heart_eyes:

Jaaa Witlof! Had er al 1 en werkt echt top, dus nu ook de gele :heart:

Aiii dat is jammer! Misschien nog in de winkel?

Ooh wat is daar zo bijzonder aan? (Lees: waarom moet ik dat hebben? @Tessa

Jaa kan niet zonder hoor, kind 2 ligt er nu onder in ledikant!

@Cadeaupapier hele mooie, zachte dekens met elastiek (net als een hoeslaken zeg maar). Dus die deken is never nooit los te trappen :ok_hand:t2:

2 likes

Ja ga even kijken van de week!

Oke bedankt! Klinkt als iets wat ik moet hebben. Ik ga eens kijken!

1 like

Wat @Tessa zegt.

Deze variant is ook lekker gevoerd en zacht, wil hem stiekem zelf ook.

1 like

Jaaa wij hebben ook zo’n teddy :smiling_face_with_three_hearts::smiling_face_with_three_hearts:. In het peuterbed voor boy 2 heb ik er een dekbedovertrek van! Aanrader ook voor als je zover bent tzt :ok_hand:t2:

1 like

Geval; je mist het niet als je het niet kent, maar je wilt never nooit meer zonder als je het gewend bent. Ik had een wilde slaper die steeds die deken helemaal los ging trappen. En dan janken. Kwam toen bij een momblogger die deken tegen en heb haar destijds een berichtje gestuurd met de vraag of 'ie nou echt goed was :see_no_evil:. Ze zweerde van wel dus influencing gone good… Kreeg toen een paar weken later nog een berichtje van haar om te checken of ik er blij mee was :joy:. Vond ik best tof. Tot zover mijn ‘echte’ contact met een blogger :crazy_face:

6 likes

@Tessa zijn die dekens ook geschikt voor baby van 10 maanden die alle kanten op draait in bed?
Hij ligt nu alleen in slaapzak omdat hij anders met z’n hoofd onder het dekentje komt…

Hmm jammer, lees nu dit:

Als je kindje erg woelt, draait of trappelt in bed, wordt geadviseerd niets in het bedje te leggen, dus ook geen beddengoed.

Helaas! Ik vind hem nu zo zielig zonder deken haha.

Hmm de zijkanten gaan niet ‘vast’ natuurlijk (zou gevaarlijk zijn). Hier zie je wel goede uitleg; https://www.witlofforkids.com/hoewerkttuckinn/

Wow, dat lijkt me handig zo’n deken. Is die ergens toevallig afgeprijsd?