Show je kinderaankopen

As promised!

11 likes

Ohhw lijken me heerlijke pakjes! Stofjes zien er lekker zacht uit, erg leuk!

1 like

Ik heb eindelijk een leuk kerstjurkje gevonden voor J! Bij Prénatal voor nog geen 12€.

20 likes

Hier ga je geen spijt van krijgen! We hebben er 2 in gebruik, al 1,5 jaar. Ik vrees de dag dat ze er niet meer in past, dan heb ik geen beertje meer.

1 like

En @Paisleypark waarom zijn dit soort zakken zoveel fijner dan een slaapzak van bijvoorbeeld de Hema?

@Camper Ja ik was altijd al zo tevreden over de Piep en Mini (die hebben we nu). Ze blijven supermooi en fijne stofjes! Wij zijn nu zo goed als gestopt met inbakeren (er zitten ook ritsjes met armgaten in de Mini, nog zo’n fijn element).

@Bathwater Ik heb dus nog geen ervaring met die 4 seasons maar wel met bovenstaande en ben gewoon heel tevreden over de kwaliteit en hoe ze er in slaapt. Heeft voor ons echt een groot verschil gemaakt! Daarnaast doen ze met die 4 seasons als het goed is 2,5 jaar en voor elk seizoen dus leek me ook gewoon makkelijk zovan niet ieder seizoen/nieuwe maat een nieuwe slaapzak te moeten kopen. :blush: Denk dat de Hema ook gewoon prima is hoor, meer een persoonlijke keuze!

2 likes

Dit inderdaad. Ik hoorde goede verhalen van vriendinnen en ben een sucker voor mooi spul. Maar ze slaapt er echt heerlijk in. Hema zal ook prima zijn, maar voor ons werkt deze goed.

Dat is ook met de Sleepyhead XL. Onwijs duur en uit wanhoop door slechte nachten gekocht en inmiddels slaapt ze er al ruim een jaar supergoed in.

2 likes

Vond de 4 seizoenen in de winter fijner dan de Hema slaapzak die ik had, daar ging M. enorm in zweten en hij voelde zo synthetisch. De wat dunnere met alleen katoen maakten wat mindr verschil (deze vond ik wel wat zachter dan bijv. Hema of Lidl) maar vooral zodra het koud was vond ik hem zo fijn en zacht zonder meteen erg zweterig te zijn.

2 likes

Een gouden maillot? :scream: die moet ik hebben.

Ah ja ik heb ook zo’n kerstjurkje gekocht voor LR, beetje fout maar ik hou er stiekem wel van. :speak_no_evil: voor de familyevents heb ik ook een ‘‘net’’ jurkje.

6 likes

Ik heb een puckababy 4 seizoenen 2e hands gekocht en J slaapt er echt goed in. Ze zijn lekker warm maar voelen niet zo dik als die van hema bijv én wat me opvalt is dat ze wat smaller/strakker zijn en daardoor vind ik ze veel beter zitten

1 like

Thanks All! Ik ga hem onthouden voor de volgende baby als het nodig lijkt. J. slaapt prima in de Hema slaapzak met een pyjamaatje (en pyjama’s staan hem zo schattig :heart_eyes:), dus nu niet nodig.

Maar misschien is de volgende een terrorslaper die er baat bij heeft, dan heb ik een excuus. Want, en misschien ben ik een krent hoor, ik vind ze echt bizar duur.

6 likes

Gotta love ali express once again

8 likes

Ahhh shit ik lees te laat bij.
Inmiddels online uitverkocht😭

Deze wheelybug.
Tweedehandsje, vind hem echt zo geinig!
Krijgt ze voor kerst, ze is nog 6 maanden dus duurt waarschijnlijk nog wel eventjes voor ze hem kan gebruiken.

7 likes

Oohh die is zo leuk! Mijn dochtertje kreeg de muis voor haar eerste verjaardag.

1 like

De muis is ook erg leuk! Ik wou de muis of het varkentje, uiteindelijk was er een varkentje in de buurt te koop en zag hij er ook nog goed uit. Volgens mij is de kwaliteit echt super

1 like

Is dit echt of namaak?

Het is van Ali Express :joy:

1 like

Hoe is de kwaliteit van Ali? beetje oké of 1x wassen en weg ermee.
Kan uit je bericht opmaken dat dit niet je eerste truitje is iig :grin:

En maten? Of goed de comments lezen iedere keer.

Lidl vanaf donderdag!

5 likes