Show je kinderaankopen

Jaa! Kwam ik ook vandaag pas achter hoor haha, ik heb het dus nog niet kunnen testen.

Misschien bij de kringloopwinkel kijken? Bij mij in de buurt hadden ze een hele kersthoek. Ik heb voor alle kinderen een foute kersttrui gevonden en voor mezelf ook. Koste niet veel
en volgend jaar breng ik het wel weer naar de kringloop zodat een ander er plezier van heeft.

3 likes

Wow dat is een goede! Thanks! :heart:

Ja pffff nu moet ik ook weer gaan kijken, zo leuk!!

2 likes

:joy: Schuld van @HotMomma , zij begon ermee!!!

2 likes

Ik ga vrijdag ook nog eens naar een magazijn verkoop van o.a. Dirkje enzo. NOG MEER BABY KLEDING :heart_eyes:

Ohhw heerlijk zeg! Dirkje is inderdaad ook een heel leuk merk, 2 hele leuke pakjes van gekregen in de kraamtijd. Wel hier laten zien wat je gekocht hebt he!

1 like

Duhhhhh!

Had er vorige keer 3 hele fijne boxpakjes van Pekkle gekocht :smiley:

1 like

Mijn oudste dochter is ook altijd best smal geweest, maar ik heb eigenlijk pas sinds ze ouder is dan 2 jaar daar gekocht. Dan valt het prima.
De jongste is redelijk flink, vooral kleine spekpootjes, maar daar viel het al snel te klein voor. Ik had maat 62-68 en dat paste na 2x dragen al niet meer rond de 1,5/2 maanden. Nu zat ze met 2,5 maand ook wel al in maat 68 … Maar voor haar viel het dus wel te smal.

Okee, ik wacht het gewoon even af tot ik het binnenkrijg. Ik laat hier nog wel even weten hoe die kleine maatjes vallen!

1 like

Ik ben echt op slag verliefd. Maar ik kan ze niet vinden op de site :pensive: Waar heb jij onder gezocht?

De boxpakjes bedoel je? Ik heb hier een linkje: https://www.nextdirect.com/nl/nl/style/st443623#136052
:grin:

Je hebt me zo hard geinfluenced… en gelijk ook nog even 10 andere dingen besteld :roll_eyes:

Geinfluenced… Wilde eigenlijk nog veel meer kopen maar heb me ingehouden.

11 likes

Oh dat leeuwenpakje!

Ja en nu wil ik deze voor D en dat leeuwenpakje. :weary:

8 likes

Ik vind de boxpakjes wel wat groot vallen. Mijn dochter draagt maat 56, maar 56 van Next is veel te lang. Valt nog al op met die boxpakjes met voetjes :rofl:

1 like

Ik heb mijn bestelling vandaag binnengekregen en het is inderdaad nog te groot voor hem, maar het ziet er wel mooi uit! Ik denk dat de boxpakjes hem wel goed gaan passen, hij heeft lange dunne benen en een smal lijfje. Het is met ieder merk toch maar afwachten hoe het valt, maar ook binnen de merken merk ik verschil. Ene hemashirt is heel wijd en andere past wel weer goed :woman_shrugging:t2:
Ik zat er trouwens ook aan te denken om, als de voetjes aan het pakje niet bevallen, deze eraf te knippen en een kort zoompje erin te laten zetten


Net al even in 't andere topic getipt, maar deze dus nu bij Prenatal voor 75 :hugs:

4 likes

NEXT is zo leuk hè? Wij gaan vaak een weekendje naar London en kopen dan de NEXT leeg. Mooie prijzen en goede kwaliteit. De boxpakjes vroeger veel gewassen en bleven echt mooi. Nu veel joggingsbroeken en sweaters dus ook goed blijven.

2 likes