Show je kinderaankopen

Ik vind NEXT ietsje groot vallen.

2 likes

Nohhh stelletje her-gebruikers! Beetje proppen mag trouwens gewoon hoor met kerst :wink:

Ja net ietsje ruimer!

1 like

Ik zag bij de ter stal ‘foute’ kersttruien liggen voor kinderen. En aan de ene kant lijkt me dat leuk als eigen traditie te doen. Lekker met z’n zessen in zo’n trui. Aan de andere kant, word dat elk jaar een trui kopen, want ze blijven groeien en kost weer geld, niet duurzaam bla bla bla.

Kan je niet foute kerstballen knutselen :smile: die houd je voor altijd dus duurzaam, je hebt een leuke traditie en het is een leuke activiteit.

1 like

Ja ze mogen elk jaar een kerstbal uitzoeken. Dus die begint al aardig vol te raken (vijfde jaar alweer) en dan nu met vier kinderen. Denk dat we een kerst slinger gaan maken ofzo. Leuk idee thanks! :heart:

1 like

Oh zo’n kerstbal uitzoeken is ook heel leuk, gaan wij ook doen :purple_heart:

1 like

Alles nieuw

24 likes

Had volgens mij laatst gepost dat ik ze ging kopen en nu is het binnen! Hele mooie kwaliteit ook. Next via zalando

19 likes

Ik koop vaak via de site van Next zelf is indd best mooi spul. Alleen sommige broekjes zo dun soms. Heb ook die onderste broekjes

1 like

Ooohw wat een leuke webshop!! Ik heb ook gelijk mn mandje volgegooid haha. Weet je al hoe de kleertjes vallen? Of anders @Unquestionable ? Mijn zoontje is best wel smalletjes

1 like

Sorry dubbelpost, maar die leuke pyjamapakjes, bewaar je die echt om in te slapen of doe je die overdag aan? Ze zijn bijna te leuk om alleen in bed te dragen!

1 like

Ik gebruik boxpakjes eigenlijk altijd de hele dag door! Vind dat veel fijner zitten voor zo een kleine die alleen maar kan liggen, en dan kruipt er ook niks omhoog zoals een trui die ik dan steeds omlaag moet trekken haha.

Ik durf het niet te zeggen qua maat! Hierop staat 6-9maanden. Mijn beebje is nu bijna 4m met maat 62/68. Denk dat ze dit over 1 of 2 maanden wel aankan.

Wat ga je allemaal bestellen?

Ik heb nu het volgende in mijn mandje zitten:

Maar ik had nog wel meer kunnen bestellen!
Ik ga voor maatje 56-62, zal nog eventjes groot zijn (56 zit nu nog ruim hoewel hij nu 9 weken is).

7 likes

Ik vind bij Next vaak dat het wel ruim valt in omtrek.
En maat 62-68 valt wel als 62. Dus je moet uitgaan van de eerste maat.

Aah hoopte dat het niet zo wijd zou vallen. Maar goed, ik zie het wel als het binnen is! Expres met paypal betaald zodat ik retourkosten kan terugvragen (anders 6 euro zag ik)

Omg die boxpakjesssss

1 like

Jaaa te cute he :heart_eyes:. Vriend houdt er niet van vanwege alle knoopjes, maar ik vind ze zo leuk :heart:

2 likes

Wow is dat zo?? Dat had ik eerder moeten weten…

Omg zo leuk allemaal die dingen van Next. Ik ga ook even een kijkje nemen :smile:

3 likes