Show je kinderaankopen

Hij staat nu aan op haar kamer terwijl ze zelf in mijn bed ligt :joy: werkt vandaag dus nog niet haha. Maar ik vind m wel leuk, verschillende geluiden en muziekjes, Y zat er wel echt geinteresseerd naar te kijken in ieder geval!

1 like

Vind het echt gek dat een bedrijf uit China dit namaakt. Je zou denken dat er NL achter moeten zitten toch ?

Ik heb ook zoiets! Gekocht toen I. op haar eigen kamer ging slapen en ze vond hem super leuk. Ze vraagt nog steeds wel eens: muziekie aan?

1 like

Klote Zara. Iedere week zie ik weer wat leuks

33 likes

Ahhh why? Heb vorige week daar een nieuwe gekocht, maar deze is ook te leuk.

Die kinderafdeling van Zara is zo veel te leuk, ik koop er veel te veel haha. Deze leek me niet heel warm, dus maatje groter gekocht zodat ik hem misschien nu wat oversized kan dragen en ook nog in het voorjaar.

Jaa hou maar op. Iedere keer denk ik: ik ga nu écht wat voor mezelf kopen, I. heeft meer dan genoeg. Na een rondje Zara sta je toch weer bij de kassa op de kinderafdeling. Ik heb hem op haar verlanglijstje gezet. Ook een groter maatje, ik denk dat hij inderdaad lekkerder is voor in het voorjaar!

1 like

Prachtig!

Een push present / verjaardagscadeau voor mezelf :blush:

19 likes

Heeeerlak! Ik heb de donkere in toddler versie :smiling_face_with_three_hearts:

1 like

Wauw goeie vangst hoor!

1 like

Laatste jaar dat J een hysterische kerstromper aan kan dus ik kon het niet laten. Te koop bij HEMA, een limited edition in samenwerking met Viktor & Rolf. De achterkant vind ik ook erg tof.


18 likes

In navolging van @FrauHelga ook hier alvast wat gekocht voor de kerstoutfit. Hij is van de Zeeman en daar verdwijnen alle leuke babykleren altijd als sneeuw voor de zon dus blij dat ik hem kon bemachtigen.

11 likes

Ja de Kerst-outfit voor jongetjes van Zeeman is echt superschattig dit jaar! Voor J zoek ik nog een jurkje of truitje en rokje, heb nog niet iets gevonden dat 100% mijn smaak is. En J is wat lastig qua haar- en huidskleur (rossig en bleek) dus ze kan niet alles hebben.

1 like

Volgens mij moet de meisjeskleding van Zeeman nog komen voor kerst, dus wie weet zit daar ook iets leuks tussen :crossed_fingers: Ik moet zeggen dat ik helemaal niet zo heel erg van de speciale outfits ben voor de feestdagen, maar vond dit zo gezellig en kost natuurlijk maar weinig.

1 like

Misschien name-it?

He deze hadden ze vorig jaar ook (toen had ik nog een baby die 'm aan kon :sob:). Nu krijg ik hem er niet meer in :rofl:

@FrauHelga heb je al bij C&A gekeken?

1 like

Ja, is al wel een week of 3 geleden dus misschien hebben ze nu weer iets nieuws. Dank voor de tip!

@Ohappyday Die winkel ken ik niet, zal ik checken!

Next misschien?

Kende ik ook nog niet… Dank je. Hoe is Next qua maatvoering?