Show je kinderaankopen

4 likes

1 like

4 likes

Die zwarte trui is echt leuk! Zou ik zelf ook willen.

1 like

Omg dat zwarte truitje en die met dat jungle motief! Waar zijn die van? :flushed:

Ik vind zwart zo mooi! Maar zie je zo weinig.

1 like

Ja, vind ik ook! En het staat mijn kind ook best goed. Stom dat het er zo weinig ligt.

2 likes

Zwarte met rosé panterprint is uit Australië. De jungle is van Jolanthe via Hema.

Ik vind donkere kleuren (donkerrood/donkerblauw/donkergroen/zwart) ook erg mooi staan bij M., maar dat is kennelijk toch meer voor jongens.

1 like

Ik dus ook. M’n man wil hem tot de kerst bewaren… Nou, echt niet dus, vrind!

1 like

Deze had ze vandaag aan. Alle bovenstaande setjes zijn dus uit Australië. Sommigen zullen het simpel en te girly vinden, maar ik vind het superleuk. Comfort gaat boven alles. En nu ziet ze er tenminste niet meer zo uit als een jongetje.

4 likes

Ik ben bezig met een kinderaankoop en wil jullie graag om advies vragen. Ik wil namelijk Vans kopen voor mijn neefje. Hij is net 1 en begint voorzichtig met lopen. Nu heeft hij op dit moment natuurlijk schoenen met een flexibele zool nodig, dus ze moeten geschikt zijn om aan te kunnen als hij wat beter loopt. Hij heeft nu net maat 21. Welke maat zouden jullie kopen?

Aan zijn ouders vragen vind ik niet zo leuk, dan is de verassing er een beetje af.

Ik heb de slip-ons van Vans gekocht (ze loopt nog niet dus heb ze haar nog niet aangetrokken) Hoorde helaas wel verhalen dat veel kinderen daar niet zo prettig op liepen. Zie ook meer kids met die hoge met veters!

1 like

Ik zou dan voor maat 23 gaan. Dan kan hij als t goed is al makkelijker lopen. Mijn dochter heeft ook vans, maar 22, alleen zij liep al heel snel (maat 17) en is niet zo groot

1 like

Voor z’n verjaardag 1 december:


6 likes

13 likes

Mijn zoontje loopt al goed langs meubels en achter loopwagen en begint stapjes los te zetten. Maar als ik zijn Vans aandoe dan lukt het amper nog ergens langs te lopen. Veel te lomp en stijf die schoentjes. Dus ik zou dan ook eerder 23 ofzo doen als het echt bedoeld is om mee te lopen.

1 like

Ik had beloofd een CarlijnQ-rip-off update te geven dus komt ie: de kwaliteit is te gek, het ziet er echt heel gaaf uit. Maar het is écht namaak, er zitten zelfs hele sjieke CarlijnQ-kaartjes aan de truitjes. Ik schaam me. Niet meer doen.

6 likes

Wat apart toch? Dat ze zo alles namaken incl. kaartjes. Ik vraag me dan altijd af hoe het ‘grote China’ bij zo’n klein bedrijf terecht komt en het dan gaat na maken.

Ja dat had ik ook niet verwacht, ik dacht dat er geen labeltje in zou zitten. Maar dus zelfs zo’n hardkartonnen kaartje dat met zo’n sjiek veiligheidsspeldje vastzit. Echt bizar


(Alleen het lampje, kind had ik al)

18 likes

Ohhh hier ben ik heel benieuwd naar, bevalt het? Mijn ouders willen graag een verlanglijst van J voor Sinterklaas maar ze heeft al zoveel. :crazy_face: Dit zou misschien een mooi cadeau zijn, maar ik ben benieuwd naar ervaringen.