Show je kinderaankopen

Ik wil ook shoppen! Maar volgend weekend komt m’n tante uit Australië met (letterlijk) een koffer vol kleren voor m’n guppekontje.


De kans dat we de staatsloterij winnen is groter, maar ik val echt om met elke dag om max. 5u30 de dag beginnen.

11 likes

Van opa en oma gekregen. De knuffel kan in de magnetron verwarmd worden en is door de krasltjes die erin zitten best zwaar dus ze kan m niet weggooien ofzo. Ruikt ook lichtjes naar lavendel, echt heel leuk.

8 likes

Nadeel van die knuffels. Ze kunnen niet worden uitgewassen worden toch? Ken kindje die heeft zo’n knuffel als favoriete knuffel. Die knuffels zijn best duur en moeder kan ze niet uitwassen :rofl:

Geen idee eigenlijk! Zal eens nakijken

1 like

Even kijken hoe deze bevalt t.o.v. de Studio Noos tas. Van Aliexpress…

1 like

Wij hebben al jaren een Gro clock en ik vind het ideaal. Die telt sterren af dus dan weet ze ongeveer hoe lang het nog duurt.
We hadden eerst ook een aapje maar die opende mechanisch zijn oogjes als het tijd was maar daar werd ze wakker van. Net niet de bedoeling. Hopelijk heeft deze dat niet!

Oh ben benieuwd! Wil je het laten weten? Ik heb net de teddy besteld van Noos. Nu zag ik dit op instagram voorbij komen, waar ik ook wel benieuwd naar ben. 7euro bij Hema.

1 like

Ja zal ik ik zeker doen! Vind de teddy van Noos ook helemaal geweldig maar ik heb er al 2 :weary:

1 like

Had @360 deze niet binnen en bleek hij niet suuuper klein te zijn?

Ohjee :laughing:

@Snygg hahahaha ja ik moet nog steeds zo hard lachen als ik hem zie hangen! Ben nu niet thuis anders had ik wel een foto gemaakt. Ik had hem trouwens via zo’n Koreaanse webshop die tussen m’n instagram stond, niet via Ali.

Wil nog steeds wel graag de echte trouwens.

1 like

Zijn die hengels zo lang dan dat je hem ook als luiertas kan gebruiken? Hij is wel leuk sowieso

Weet ik niet, ben nog niet gaan kijken. Die van Studionoos wel! (Denk ik haha ik gebruik hem zelf niet als luiertas ivm no kiddies)

de broek 2x. Totaal maar €31 omdat er extra kortingsavond was bij h&m

7 likes

Bedankt! Vind het zo gek om 50 euro uit te geven aan een eenvoudige tas. Misschien nog een leuk verlof-project om hem zelf na te maken.

2 likes

M’n tante uit Australië is over en ze heeft zo veel kleren voor M. meegebracht. Geen merken die hier te krijgen zijn, dus ze loopt er lekker uniek bij. En qua maat is het nog net iets te groot, dus perfect voor de rest van de winter. Alles zit nu in de was, maar zal morgen even wat fotootjes bijvoegen.

10 likes

Ja, ben benieuwd! Altijd leuk om de mode uit andere landen te zien, vooral bij kinderkleertjes!

Hema, Zara en een tweedehands winkel

15 likes

Shop tegoed gewonnen. En er was een sample sale. Dus koste me nauwelijks wat :slight_smile:

11 likes