Show je kinderaankopen

Ja vond ik ook! En had het binnen een dag.

1 like

Zorgen dat je het cadeau krijgt :sunglasses:

Haha er ligt al heel veel tijgerprint van 2 dochters. Dus ja. In t kader van geldbesparing.

1 like

Ohhhhh ja precies, en dat is ook beter voor het milieu, klimaat etc. Dusss hup aan de bak en een jongen maken!

Haha nouuuu. Rustaaaaag haha. De jongste is vandaag 4 maanden. Zo snel hoeft t van mij niet :stuck_out_tongue_closed_eyes: maar goed. Mocht het zo gebeuren dan is t zo.

1 like

Hahaha, groot gelijk. Ik zag op Facebook langs komen dat iemand die op 18 april is bevallen nu uitgerekend is op 16 april. Stuurde het naar m’n vriend: als je me dit aan doet dan verlaat ik je per direct :joy:. Denk ook serieus dat m’n lichaam dat na deze zwangerschap niet eens aan kan joh.

2 likes

Bij mijn buren schelen ze 11 maanden :eyes: alles kan haha

De hel. Nee ieder voor zich en misschien als je een makkelijke zwangerschap hebt en een makkelijke baby… maar hier het eerste jaar geen seks :woman_shrugging:t3:

4 likes

Maar echt he. Der begon hier deze week ook iemand over n broertje/zusje en dat hij kort op elkaar wel leuk zou vinden. Hallo, ze is nog niet eens 4 maanden. Laat me de komende maanden even genieten van het “vorig-jaar-rond-deze-tijd-was-ik-kotsziek-en-nu-kan-ik-genieten-van-mn-meisje”gevoel.

Ieder zn ding en eigen manier hoor, maar als ik zie hoe erg ik nu aant ontzwangeren ben, moet ik er persoonlijk niet aan denken meteen weer zwanger te zijn (alhoewel… meteen door dan maar 1’keer ontzwangeren straks? Haha nee grapje)

4 likes

@Unquestionable @June88 @Suikerklontje pfff moet er echt ook nog niet aan denken. Toen ik laatst even die angst had over of ik zwanger was. No thanks. Maar als ik ijverig was geweest en ik had meteen doorgepakt had ik dus 2 kinderen die 9 maanden schelen hebben gehad en maar 16 maanden zwanger ervoor hoeven te zijn :woman_shrugging:

2 likes

Nou, mijn lichaam kan dat echt niet aan, en mentaal zou ik het ook echt niet aan kunnen om me zo lang zo slecht te voelen.

Ow dan moet ik voor woensdag even ene kopen! :+1:t3:

Vergeten dat die Christelijke winkel op zondag gesloten is evenals de webshop.
NU KOM IK IN TIJDSNOOD HELLUP :crazy_face:

2 likes

Ben duidelijk ook leopard fan :see_no_evil:. Had eerst alleen de beige variant in een maat 62 omdat ik dacht dat Feetje vrij klein viel. Die kan ze helaas echt nog lang niet aan dus dan ook maar de grijze besteld in een 56.

10 likes

Iemand nog leuke tips voor makkelijke handschoentje/wantjes voor mijn kleine ventje van 7 maand.

Ik deed sokken :joy: niks anders bleef zitten

2 likes

Marks & Spencer

6 likes

1 like

Lekker bezig hoor!

@Paisleypark Je hebt me aangestoken, weet je al of ze klein of groot vallen?

:smile: we hadden t nodig :upside_down_face:

En al niet: schoenen zijn altijd een goed idee.