Show je kinderaankopen

Ohja deze had ik laatst nog gekocht.

Setje van c&a voor de helft gekocht was nog maar iets van 6 euro en boxpakje van action 5 euri. Scoreee.

7 likes

16 likes

Cadeautje :sunglasses:

11 likes

Ja daag waarvan?

1 like

Feetje denk ik?

Ik zat dus driftig op het pijltje te drukken om de andere foto’s te zien.

:woman_facepalming:

ik ga naar bed

5 likes

Ik ben nu 16 weken zwanger en kan niet wachten om de ‘grotere’ spullen te kopen voor de baby zoals de kinderwagen, het kamertje etc. Zijn jullie daar pas na de 20 weken echo mee begonnen? Denk dat 16 weken wel heel vroeg is…

Ik heb met 13 weken al een box en een kast gekocht via marktplaats en vorige week met 18 weken een commode. Maar nog geen dure nieuwe dingen, al wacht ik daar niet mee tot de 20 weken echo bewust.

1 like

Ik had met 12 weken al een kinderwagen staan :+1:t2:
Ik zag geen nut in wachten. Maar dat ligt natuurlijk aan wat je eventueel verwacht van de 20 weken echo.

Ik denk dat ik gewoon leuke aanbiedingen in de gaten ga houden en dan langzaamaan spullen ga kopen. Mijn vriend verklaart me echt voor gek, die heeft al aangegeven dat hij het liefst wacht tot ongeveer 30 weken en dat hij er nu nog niet het nut van inziet om spullen te kopen haha… ‘de baby is er toch nog niet’… Zo irritant…

En ja, weet ook niet waarom ik liever zou wachten tot de 20 weken echo… ben denk toch nog bang dat er iets mis zit en ik dan met alle spullen zou zitten…

Ik heb inderdaad gekeken naar wat ik zou willen hebben en gewacht tot het in de aanbieding kwam. Alles is uiteindelijk wel in de aanbieding geweest, als je maar lang genoeg wacht.

Vriend heeft nog voor de 20 weken echo het hele kamertje gekocht en opgezet :sweat_smile: die was erg enthousiast haha. Ik zou gewoon doen wat jij zelf wil, als je al zeker weet wat je wil hebben en er doet zich een goede aanbieding voor: waarom niet?

3 likes

Bij veel babyzaken kan je het gewoon annuleren mocht blijken dat het niet goed is. Dus met dat in het achterhoofd, zou ik lekker gaan shoppen.

Keep on forgetting, sowwy! Van Cloverz! Heerlijk stofje

1 like

“Lieverd, het lijkt minder te kosten als we af en toe wat kopen ipv alles in een maand” :joy:

Overigens als je meubeltjes bij zon kinder/babyzaak loopt hebben die vaak een levertijd net als bij n meubelzaak! Dus nog een reden niet tot de 30 weken te wachten :wink:

5 likes

Oh wat een leuk merk / shopje! Kende ik nog helemaal niet. Echt echt mega goede prijzen voor een lokaal NL merk.

Op insta volg ik nog een aantal van zulke zaakjes, oa little jet (heeft heel veel printjes altijd, misschien wat voor K? :grimacing:) en little and cool. Zit ook vaak veel tijgerprint tussen :heart: Maar dat is misschien iets minder voor K.

2 likes

Jaa die heb ik ook! Lekker warm zacht pyjama voor de kleine koukleum.
Heb trouwens ook bij c&a nog een hele bestelling, met 10 euro korting met de code HEREN10 :sweat_smile::joy::sunglasses:
Inclusief een vestje met eikels (vriend kon er niet zo hard als ik om lachen toen ik zei “heb een vestje met een plaatje van jou gekocht” :sweat_smile::see_no_evil::nerd_face:)

Edit @Unquestionable tijgerprint is uniseks :sweat_smile::sunglasses::joy::joy:

8 likes

Oeh leuk ik ga kijken!
En hállo tijger en panter staan hem juist zo leuk! :heart_eyes:

1 like

Ja its a neutral. I know haha. Mijn vriend zou t niet accepteren als we een jongetje kregen vrees ik :joy:

3 likes