Show je kinderaankopen

Daarom, en de vriezer ligt vol dus we zullen niet verhongeren :grin:

1 like

Is t erg als je ze niet als pyjama aan doet maar als gewone kleding?! :grimacing:

2 likes

Nee! Hier heb ik hem omgedoopt tot chill outfit en chill outfits mogen altijd :partying_face:

1 like

7a4c2da8a1e6ebf7291ae1755ffee2a0 8e6f2ec0a77530febbb16ad4a3f43326 915391a02dc907ab9f788d2a19fb14bf 31e560e23d4f09252c689f3be1b96ba7 2da19ef2e710bf82359cfcd2d8af7e37

Even wat houten spul ingeslagen bij de Lidl

20 likes

Ik ook! De houten make up tas (J speelt altijd met mijn mascara) en ook zo’n puzzel

1 like

Ik bereid je vast voor op die onderste. R gooit het bakje 10x per dag leeg en verstopt dan overal alle stukjes. Leuk opruimen elke keer :heart:

1 like

Ik wil zo’n treinset maar is pas vanaf donderdag… Hij staat er ook echt nog niet op :expressionless:

Haha in delen aanbieden, staat genoteerd :wink:

1 like


Van, jawel, Zeeman! Voor 4,99 kon ik hem niet laten liggen.

13 likes

Haha echt he. Ik vind het dus aan de grote kant… maar mijn baby is naast klein ook nog smal dus weet niet hoe objectief die mening is.

@Unquestionable sowieso als outfit en niet als pyjama :smirk:

1 like

Ohh oke mijn baby is gewoon qua lengte maar ook smalletjes.

Ik heb dezelfde ervaring als @Paisleypark, maar heb wel ook een klein, smal kind haha.

2 likes

Ah, soms zo moeilijk online. Want sommige dingen zijn gewoon breed en kort en als het dan eindelijk bij haar heupjes blijft hangen is het al te kort. En wil ze als huispakjes gebruiken dus ze moeten we een beetje netjes zitten. Twijfel tussen 92 en 98.

Ik vind het vooral lang vallen, misschien helpt dat je?
Q. draagt maat 74 en ik heb deze in 80. Niet de beste foto (maakte hem alleen maar even snel om mijn vriend te laten zien dat ik luipaardprint gekocht had wat hij haat haha), maar je ziet wel dat hij veel stof over heeft in de mouwen bijvoorbeeld (die hier dus soort van opgestroopt zitten haha).

Foto

4 likes

Ahh jaa fijn! Mouwtjes zijn niet zo erg, maar het sloebert niet! Ga dan voor de grote maat!
Dankjewel!

1 like

Voor mezelf een jurk en in vergelijkbare print/stijl een rok voor mijn dochter. Zondag een feestje dus dan twinnen we subtiel.

31 likes


Twee puzzels en een trui. Hoef er niet bij te zetten waar gekocht denk ik :joy:

13 likes

H E M A

1 like

Ohhh die trui :heart_eyes: Brb, even bestelling plaatsen!

1 like

Ik vond de pyjamaatjes groot vallen. Ze zit in 74 broekjes / 80 truitjes (74/80) en had hierbij maat 74. Maar het valt wel mooi aangesloten.

1 like