Show je kinderaankopen

Ah zo iets was ook volgens mij in 2014/2015 met het merk little Indians. Die waren toen net begonnen en ook opeens op Ali goedkopere versie te koop. Kan zo gauw niet het artikel vinden daarover.

Oke oké oké ik voel me al schuldig ja :smiley:

En ik denk dat @Limoncello dat zegt omdat ik dacht dat het in China gemaakt werd. Zit volgens mij geen bedoeling achter.

1 like

Oh ja ik vat 'm :joy:. Sorry @Limoncello.

Mijn mening; knock offs kopen van een slecht merk heb ik minder moeite mee dan namaak van merken die heel erg hun best doen om eerlijk en verantwoord te produceren.

Oh en trouwens; ik heb die groene trui, blauwe trui en de roestkleurvariant met bison op de achterkant in 98 voor je liggen. Als 'ie daarin is gegroeid, mag je het met alle liefde hebben voor je moppie. Als je beloofd nooit geen namaak NL merk via Ali te kopen pleaseeee :joy::see_no_evil:

3 likes

Eens.
Je hebt massa productie en fast fashion. En dat is gewoon slecht. Het is wel betaalbaar en daarom wordt het zoveel gekocht. En hiermee hou je het wel in stand helaas door op Ali te kopen.

Vaak vind je duurdere merken via markplaats voor een mooi prijsje, omdat de stof gewoon veel beter en mooier blijft. Dus makkelijker om te verkopen.

Ja klopt bedoelde er verder niks mee! Ook omdat iemand anders zich afvroeg waar het wordt geproduceerd en zag dat label toevallig…

Dit is wel een topdeal haha :smiley: over 30cm stuur ik je een pm!

1 like

Nee ik wil ze. Sorry @anon18050057 :joy: mijne past er al in.

1 like


Voor boven de box :heart_eyes:

38 likes

Omg deze is echt geweldig!!

Die is leuk!! Waar heb je die gekocht?

Dankjewel! Ik had ze stiekem ook al besteld, ik kon me niet inhouden.

1 like

Mijn Freestyle is naar de herrie… en hoewel ik steeds dacht te kappen met bv, ben ik een emotionele koe en heb ik toch besloten om tijdens mijn vakantie in Cuba te kolven :joy:. Mijn Ali kolf is ook prima maar voor een langere periode heb ik een powerkolf nodig. Dus heb mezelf deze cadeau gedaan (met cadeaubon en vergoeding van zorgverzekeraar :tada:).

Mocht hij na mijn vakantie niet meer aan de borst willen, heb ik besloten 2x per dag door te kolven tot zijn verjaardag. En dan stop ik echt :joy:

7 likes

Sorry beetje late reactie maar hij is van Prenatal!

1 like


Linkje
Kortingscode 20% op jassen: WRAPUP

Dochter heeft eigenlijk nog jassen van vorig jaar maar ik vond deze zo lief.

13 likes

Wat een leuke!
Gaat dat een beetje snel en makkelijk met Marks & Spencer qua verzenden en eventueel retourneren etc?

Geen idee :slight_smile: is ook mijn eerste keer bij ze! Maar ik laat t wel weten.

1 like

Hema! Lekker dik stofje en kijk die knoopjes omg

27 likes

Och nu wil ik ook een meisje. Echt heel cute

2 likes

7 likes

Leuk jasje zeg!

1 like