Show je kinderaankopen

Hij zegt nu “wat heb je bij boefjes draakjes ofzo gekocht?”

Beetje laat vrind. Jammer joh

5 likes

Haha ja is zo. “Schoentjes” zei ik

‘Een vibrator. Boefje’

4 likes

Heb ik al, istie het al niet mee eens :joy:

1 like

Zeikerd :joy:

“Ik ben er toch ook, waarom dan zo’n ding”

3 likes

Online shoppen dan maar :money_mouth_face:

1 like

Super leuke kleertjes! Ik houd zelf ook van gebreide kleertjes.
& wat fijn om zo’n lieve zus te hebben.

Wij hebben gisteren even onze cadeaubonnen uitgegeven

12 likes


X2
x2

13 likes

Jij bent echt een shopping queen of niet :smiley:

M. rijdt sinds dit weekend op een Try.bike, want fietsen is d’r leven. Zo gek om m’n nog-net-niet-tweejarige op zo’n groot driewiel-monster te zien scheuren. Hij is wel zwaar, dus ze moet nog even spieren kweken. Het was een rib uit m’n lijf, maar elke cent waard. Al is het maar voor de complimentjes en jaloerse blikken.

https://www.ilovespeelgoed.nl/trybike-steel-2-in-1-loopfiets-zwart-zwart-27644.html?utm_source=Google&medium=CPC&campaign=Shopping&kwd_id=15630-AGI-31472441982-ASI-297104029879-1800602451&gclid=EAIaIQobChMIh-uq25eu5QIVxOJ3Ch1o8wArEAQYASABEgLgbvD_BwE

Ah kak, plaatje doet het niet…

2 likes

Haha nou zag deze nu in de aanbieding en ze moeten toch kleren aan :woman_shrugging:t2:

1 like

Zo leuk die rompers! J heeft er helaas al genoeg, anders zou ik die ook kopen. Met name de eerste vind ik mooi.
Wel hebben we bij HEMA in dezelfde print een lekker warme slaapzak gekocht, ik zou willen dat ze die in mijn maat hadden. :joy:

7 likes

:heart_eyes:

Winterspul! :heart_eyes:

18 likes

Toffe tuinbroek! Waar is die van?

Dank je! Helaas te duur voor even erbij :stuck_out_tongue: maar wel super tof!

1 like

Iemand tips voor een webshop met gratis verzenden en de nieuwe feetje pyjama.
#gierig :upside_down_face:

€ 13,15 14%OFF | CarlijnQ Peuter Jongens Meisjes Sweatshirt Harembroek Kleding Kids Merk Mode Kleding Herfst Winter Baby Sweatshirts Kinderen Tops
https://s.click.aliexpress.com/e/PHeOGCx0f

Ik dacht al wat kwam me dit bekend voor. Kwam dit gisteren tegen op ome Ali. Apart dat dit kan!
@Sambal @anon18050057

2 likes