Show je kinderaankopen

Super leuk al die gebreide kleertjes!

1 like

ONG GEEF :smiling_face_with_three_hearts::heart_eyes::scream::smiling_face_with_three_hearts::heart_eyes::scream::smiling_face_with_three_hearts::heart_eyes:

4 likes

:heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes:

2 likes

Ah nu wil ik die vriendin zijn :heart_eyes:

3 likes

O mijn god. Heb je een linkje?

1 like

M’n vriend gaat me echt vermoorden als ik deze koop. Is dat het waard?! :joy:

Doennnnn!!!

Ik kom er niet mee weg hè als ik dit voor Q koop. :sweat_smile:

2 likes

Hahaha zou m best leuk staan toch :joy:

1 like

Nou hij kan ze echt wel aan hoor! Juist leuk.

1 like

Wel joh, juist tof!

1 like

Ik weet niet of ik dan nog thuis mag slapen :stuck_out_tongue_winking_eye: En helaas gaan ze vanaf maat 19, daar passen zijn ultra mini voetjes voorlopig nog niet in helaas (maatje 17 for the win!)

1 like

Ahhh. Ik vind schoenmaat nog erger dan dat ze opeens vier jaar oud zijn. Knipper met je ogen en je moet schoenmaat 30 gaan kopen. We begonnen bij 18 toen hij anderhalf jaar oud was en begon te lopen. Is ook de duurste kostenpot die verrekte schoenen.

1 like

Even een link van de site, want m’n tas is al gepakt. Muts met de mascotte van Herta BSC, waar ik vanmiddag een stadiontour gedaan heb. Ik vond het zo vet! Maar geef niks om voetbal, dus om nou zelf zo’n shirt te kopen vond ik een beetje overdreven. Gelukkig is extra kleding voor M. nooit overdreven. Ze moet toch een muts op deze winter.

1 like

Hebben ze een rits?

Heb ze gekocht, m’n vriend kan zn kont kussen, hij doet toch lomp. Heb ook niks gezegd doei. Dochter zei “jaaaaa!!” Toen ik ze liet zien en vroeg of ze ze wilde :joy:

23 likes

Bij jou vind ik dat niet zo wonderlijk hoor hahahaha. :kissing_heart:

4 likes

Haha jammer, ik klik ze telkens weg omdat ik dat niet goed kan zien. Wil je het laten weten als je ze binnen hebt?

Ja maar jij hebt ook belachelijk kleine schoenmaat haha. Hoe dan?

1 like

Oké het is niet voor de kinderen. Maar aangezien ze toch wel chips jatten en ik dit troost voedsel nodig heb omdat we in een krijs hel zijn, telt het toch als kinder aankopen

20 likes

Ik lijk op de foto wel een ritsje te zien!