Show je kinderaankopen

Jaa he! Zara heeft leuke dingentjes, wel weinig. Maar H&M baby exclusive lijn lijkt hier ook een beetje op!

1 like

5 likes

Ohhh dat broekje :heart_eyes:

Aaaah ja dit is zo lief! Ik stond gister nog in de Zara met het panterbroekje en die grijze trui. Helaas lijkt mijn baby forever in maat 56 te blijven en het ging pas vanaf 68 dus toch maar even laten hangen.

Ja dit is allemaal voor de oudste, de jongste heeft bijna alleen maar haar oude kleding aan :see_no_evil: leed van de tweede zijn in ongeveer hetzelfde seizoen haha


Ik ben normaal niet zo van de tule maar deze is zwart en vooral bedoeld voor kerst en dan mag alles vind ik.

8 likes

Ach, als het nog leuk is prima toch :wink: Ik bewaar nu ook bijna alles wat te klein is voor een eventuele tweede. Ik hou ook echt van shoppen voor de baby dus sommige dingen heeft ze letterlijk maar een paar keer gedragen.

Ze hebben nu al verschillende maten trouwens, N blijft maar in 56, soms een keer 62. En die bolle T past sommige dingen in 62 al niet meer. Wie had dat gedacht toen hij 2 kilo woog bij zijn geboorte, vreetzakje.

9 likes

Thuiswerken is slecht voor mijn bankrekening…

Voor de oudste;

Voor de middelste:

Voor de kleinste



Die laarzen krijgt hij voor Sint want hij is gek op ‘issen’

Net in de stad ook nog een hele toffe roze trui en een spijkerbroek bij Wibra gekocht voor de oudste. Maar kan online geen foto vinden.

16 likes

Vind ammehoela ook geweldig maar zo duur. Wacht wel weer op de sale
Hahah

Die laarsjes :heart:

1 like

Oh die is zeker leuk voor de feestdagen! Waarvan is ie?

Jaa is zo duur ook… Ik ga ook vaak lossss in de sale maar heel soms maak ik een uitzondering :see_no_evil:

Hema :blush:

1 like

Eindelijk een leuke winkel hier gevonden waar je online kan bestellen :partying_face:

baby-girl-s-smocked-bubble-playsuit-in-printed-cotton-crepe baby-girl-s-sleeveless-denim-smocked-playsuit

Gelukkig want een aantal van haar leuke hema pakjes zijn lelijk geworden in de was (:sob:)

7 likes

Ik heb een vraagje!

Heeft iemand dé tip voor onderbroekjes in maat 74? We zijn bezig met zindelijkheid, maar onze dochter heeft zulke kleine billen dat niks blijft hangen.

Zo mooi! Wilde die eigenlijk ook maar vond hem iets te duur voor een babyjas. Nu een andere gekookte wollen jas van disana.

Hopelijk gaat deze minimaal 2 winters mee (hij zweeft nog wat tussen 92/98 en heb 98/104 besteld) heb ik mezelf maar aangepraat :sweat_smile:

1 like

Bambino oefenbroekjes van het Kruidvat?

Thanks! Ik heb ze besteld :smiley: