Show je kinderaankopen

Ik had er eentje van de Zara. Ze hebben meerdere soorten.

Ik vind deze mooi, maar ze hebben ook een gebreide blauwe en taupe/creme.

1 like

https://www.nextdirect.com/nl/nl/style/st401317#612956

Alvast een verjaardagsoutfit voor al hij 1 wordt volgende maand :grin:
En nieuwe schoentjes

11 likes

Ik vind dit printje zó leuk!

12 likes

Ja, waar is hij van :smiling_face_with_three_hearts:

Oh sorry, helemaal vergeten. Echt Hema :smile:

1 like

Thanks, ga ik even kijken van de week hoe dik hij is. Voordeel van als een van de laatste uit een vriendengroep kinderen krijgen, is dat je veel krijgt. Zoals (niet mijn smaak) slaapzakken. Nadeel is dat ik dus minder leuke dingen koop, want zonde van het geld :joy: #firstworldproblems

Want leuke meevaller door vertraging

10 likes

Die grijze trui wil ik ook! Waar is het van?

1 like

Zara!

1 like

Maatje 50, voor van het ziekenhuis naar de auto :heart::heart::heart:

Eerste echte aankopen voor babyzusje, buiten allemaal gekregen kleding en kleding van D.

14 likes


Wat kunnen kleine schoenen duur zijn! Maar J zei ‘wauw’ en loopt er lekker op. En ik vind ze ook mooi :grimacing:

18 likes

Die zijn leuk!!

1 like

Ja, en kan met alles! Ik zag ook super leuke met een printje maar de zool daarvan was stug dus dat is nog te vroeg. Ze loopt pas net maar wil alleen maar lopen nu :face_with_hand_over_mouth:

Winterjasje van Kleine Schobbejak, kan niet wachten tot hij er is maar duurt geloof ik nog even :heart_eyes:

22 likes





Lekkere warme items :slight_smile:

11 likes

Haha ik scrollde van beneden naar boven en dacht “hè deze moeten Anna zien voor M!” Bleek jij het te zijn :grimacing:

1 like

Oké hoi. Nu staat m’n next zending op “tijdelijk on hold”. Wtf :joy::woman_shrugging:t2:

Hahaha zelfs als iets niet geel is blijft het herkenbaar als iets voor M. :see_no_evil:

1 like

Oh dit soort dingen vind ik ZO mooi!