Show je kinderaankopen

Ik wil een foto als je hem hebt, zoek het ook voor M. maar ben bang voor al het licht!

Ja ik vond die grote in R d’r kamer ook te veel licht geven dus ben heel benieuwd naar deze. Alleen oppassen met de poes!


Eerste schoentjes

33 likes

Zo leuk! Als ik ooit kinderen heb, zijn dit absoluut ook hun eerste schoenen :heart_eyes:

1 like

Die van ons loopt ook op Vans, zo cool. Niet als eerste schoentjes trouwens, dat waren vet dure dingen en vervolgens liep hij de hele zomer op z’n Crocs :see_no_evil:

1 like

Ik vind schoenen altijd vrij duur. Maar die vans zijn echt wel leuk :heart_eyes:

Ja en ze gaan zo lekker makkelijk aan! Mijn kind heeft een hoge wreef (toch iets van z’n moeder haha) en dat is altijd gedoe met schoenen aankrijhen, maar die Vans zijn fantastisch makkelijk aan te doen :sunglasses:

1 like

Nieuwe garderobe voor de oudste, want die groeit opeens zo hard.

16 likes

Oh man. Die schoenen zou ik zelf ook wel willen.

1 like

Dat groene broekje! :heart_eyes:

1 like

Ja zo leuk hè, zag ze 2x voorbij komen in m’n fb cookies, toen riepen ze daarna R’s naam :joy:

@Camper ja zo leuk hè, met die witte trui erop dacht ik :ok_hand:t2:

Bovenste 4 zijn van next trouwens. Onderste van H&M sale!

Schoenen ook van next? En bestel dan je op hun website of via wehkamp ofzo.

Ja schoenen ook, meestal durf ik schoenen van bv H&M en next niet aan, maar ga deze nu een kans geven haha. Ik bestel altijd via hun site en dat gaat elke keer prima. Wordt steeds met de DHL fiets bezorgd :grimacing:

Ik wilde even kijken of ze ook leuke schoenen voor jongens hadden. Met de genderneutraliteit zit het bij Next wel snor :ok_hand:

11 likes

Hahaha :grimacing: netjes :smirk:

En douane kosten?

Nooit eigenlijk?

1 like

Het komt toch uit de UK? Dan betaal je geen kosten want het komt uit de EU. Voor zolang dat nog zo is dan.

1 like

Ik kan die schoenen niet vinden op de Next site, waar staan ze?

Bij Prenatal hebben ze gebreide pakjes, iig in crème en grijs, misschien ook bruin

1 like