Show je kinderaankopen

Of in maat 36 :heart_eyes::raising_hand_woman:t3:

4 likes

Of nog kleiner. Die print is toch fantstisch :heart_eyes:

Ja en maar 8 euro koekoek

Lekker bezig Wibra!

4 likes

Huh โ‚ฌ3maar? Bij een hema markt filiaal dan?


Kraamcadeautjes voor 7 weken oude baby. 56 en 62. Die egel vonden wij het leukst maar was er alleen in 56. Hopen dat hij het nog past.

Dat gaat wel goed komen denk ik! Rekt wel mee. Mijn zoontje van 9 kilo past ook nog wel in 56 :joy:

1 like

Die rompertjes van de hema rekken sws heel fijn mee! Zijn echt mijn favo merk rompertjes

1 like

Zooo leuk! Kan ze nog laaang niet aan maar moest deze echt hebbem haha

5 likes

Ben zo benieuwd hoe t jasje in t echt is. Twijfel al een tijd om hem te bestellen.

Heel mooi! Binnenkant is ook super zacht!

En valt ie groot zoals de meeste dingen bij Next?
Ik ga hem bestellen, thanks!

Qua rompers zit J even in een lastige maat. Met diverse kleren past ze maat 86 al maar met rompers in dat nog veel te groot, dus ik heb toch nog wat maatjes 80 van C&A gekocht, die zitten goed.

Maar 2,50 per romper, de set was 14,90. Vooral die met herfstblaadjes vind ik erg leuk. :heart:

8 likes

Ja behoorlijk groot haha. Had maat 92-98 besteld, maar denk dat ze die volgend jaar winter pas aan kan :joy:

1 like

Zo schattig dit!

9 likes

Dit superschattige vestje van de tweedehandswinkel. Donโ€™t be fooled door het vrolijke appeltje, hij ligt hier heel hard te brullen haha. We zitten midden in een sprong dus hij huilt nu ook zomaar, als hij iets moet passen ofzo :see_no_evil:

14 likes

Ik heb nu bij mijn hele bestelling van next dat ik 62-68 heb besteld, en er staat 68 op het kaartje, maar het valt als 62 in de lengte. Breedte eerder 68. Dus ik kan nu alles weer op andere kleertjes gaan leggen om een beetje in te schatten wanneer ze het aan kunnen.

Jaaa ik heb deze ook besteld, echt heel erg leuk!
En de bananen trui voor mijn zoontje. :slight_smile:

1 like

Ik wil die met dat rode strikje voor N! Heb een fictieve winkelwagen vol bij C&A, echt leuke dingen!

1 like

Deze superfijne draagzak. Stofje is net als een draagdoek zo zacht!

6 likes