Show je kinderaankopen

Dit leuke tuniekje!

8 likes

Ohhhh wat heeft Lidl weer veel schattigs!
Ik ben dol op de combi grijs / crème / oker, dat zijn zelfs de kleuren van de kinderkamer. En nu heeft Lidl kleertjes in die kleuren, voor meisjes.
Een tijd terug had ik ook okergele kleertjes voor J, die waren officieel voor jongens, en toen bleek er na aanschaf ‘cute baby boy’ op het broekje te staan. :see_no_evil: In kleine lettertjes dus ik heb het haar gewoon aangetrokken. Dat nu de okergele lijn ineens voor meisjes is, verbaast me wel, want het kan volgens mij voor zowel jongens als meisjes.

Dit is wat ik heb gekocht:

9 likes

Dat vestje :heart::heart:

1 like

Ook in antraciet en okergeel :heart: Maar ik heb me ingehouden.

Overigens ga ik waarschijnlijk niet alle broekjes houden omdat ze al aardig wat broekjes in die maat heeft, maar er is nog een nichtje onderweg (eind november wordt die verwacht) en we hebben een neefje van 2 maanden dus met het doorgeven van kleertjes komt het wel goed. :blush:

1 like

Jaaa dat zou leuk zijn! Ik ben zo onwijs fan van Lidl-broekjes. De stof is zo zacht en comfortabel, ook als je kindje beweeglijker wordt. Ik vind het bijna jammer dat ze maar tot maat 92 gaan. :joy:

Dat vestje heb ik ook besteld samen met nog 2 andere gebreide vestjes en een gebreid broek, zo cute

2 likes

De Lie-dellllll :joy:. Wij zeggen ook altijd de A.C. Tionnn

1 like

Jaaah love de nieuwe collectie vd Lidl! Dat grijze vestje hebben wij ook, zo leuk is die! Staat ook zo mooi op een okergeel broekje😍Had de broekjes ook besteld maar terug gestuurd want eigenlijk heeft ze al meer dan genoeg in die maat. En daarnaast heeft ze nog die rode gebreide trui (officieel een “jongenstrui”… ook zoiets) en had ook dat okergele gebreide vestje besteld, maar die met pijn in mn hart terug gestuurd. Super super leuk, maar past eigenlijk maar bij 1 setje wat ze heeft in die maat en vind dat voor een vestje zo zonde.

Edit; deze trui dus. Heeft ze vandaag toevallig aan. Broekje is uit de huidige collectie vd Zeeman die hebben ook alweer zo’n leuke dingen!

18 likes

Ja ik heb ook getwijfeld over de rode truitjes en broekjes! Maar toen besloten dat ik geel toch het leukst vind.
Wat een superlief broekje zeg! :heart:

1 like

Wat een lieve outfit! :heart_eyes:

1 like

Die trui wil ik! :scream:

1 like

Zou hier iets op staan van girl ? Wil hem als hij weer beschikbaar is anders bestellen voor mijn zoontje
(Lidl)

3 likes

Denk ik niet. Op vestjes staat meestal geen tekst bij Lidl, enkel bij rompers, truitjes en broekjes. Ik heb dit vestje in een kleinere maat gehad in een andere kleur vorig jaar.

Bij het broekje waar ‘boy’ op staat bij mij, is het ook nog eens bovenaan bij de broekrand, dus je ziet het alleen met verschonen.

1 like

Nee, ik had deze ook besteld en is hartstikke neutraal! Geen tekst oid. Hij is echt super leuk! Vind die benamingen zo stom bij lidl want die rode trui is dan weer een jongenstrui🤷🏻‍♀️

2 likes

Nou maar écht he! Vind dat bij prenatal ook altijd zo stom. Die hebben meisjes/jongens/unisex ook bij newborn al. Maar een mintgroen jongensbroekje zit dan bv niet in uniseks of meisjes🤷🏻‍♀️ Ik denk dan doe gewoon 1 categorie en als er echt een tekst van girl of boy opstaat maak dat duidelijk met de fotos…

Heb ook bij zeeman een hele leuke “spijkerjas” gekocht voor de winter… ook jongens. Het is letterlijk een effen jasje??

3 likes

Twee winterjassen van Zara

11 likes

Oh :heart_eyes:

1 like

Is het kraagje van die onderste los te maken, weet je dat? :slight_smile:

Enkel het bontje bedoel je? Ik ga zo eens kijken voor je

Edit: het bontje gaat eraf met drukknopjes! :slight_smile:

1 like

Ik heb deze (en ook de rode trui) voor mijn zoontje gekocht, ik vind het redelijk unisex eigenlijk en het staat heel leuk. :slightly_smiling_face: