Show je kinderaankopen

Kan gewoon alles boven toch? L draagt altijd t shirts met lange mouwen erbij. Maar als je kindje wat minder warmbloedig is een sweater of gebreide trui ook leuk.

8 likes

Wil die overgooier ook in mijn maat

1 like

Ja, ik ook!

Ik ook. En ook voor de allebei. :scream:


Dit dekentje trouwens nog bij de wibra gekocht van de week.

2 likes

Aah leuk!

1 like

Ze hebben echt zo leuk spul voor meisjes bij de primark. Ik slaag daar nooit voor mijn zoontje.

1 like


Outfitje en 2 pyama’s.
Die maten slaan alleen nergens op. Skinny is maat 92 en net zo groot als de pyjama in maat 86 ernaast. Helemaal rechts is ook 86 maar echt een maat groter dan de linker broekjes🤷🏼‍♀️

The never ending struggle. Meneer is 2 jaar en past broekjes van maat 68 tot en met 92.

2 likes

Omg waarom heb ik deze vandaag niet gezien. Wat jammer nou dat van de bewaarbakjes die ik vandaag kocht een deksel ontbreekt en ik morgen dus weer terug moet😛

1 like

Echt een ellende soms die maten. Mijn zoontje van 2 heeft drie verschillende maten.

Aah zo leuk! Hema toch? Ga ik ook maar weer even langs dan
Ik heb nog een kersttruitje van vorig jaar met Takkie er op, kan ook niet wachten om die aan te doen :heart_eyes:

Leuke goodiesss (gekocht in Turkije)

5 likes

Yay! Dacht dat me vriend het niets zou vinden maar hij vond ze leuk

9 likes

Wat wil je ervoor hebben?

Waar is die middelste pyjama van? Kan het net niet zien op het label :sweat_smile:

https://www.zara.com/share/pyjama-met-regenboogdieren-p09062592.html?utm_campaign=productShare&utm_medium=mobile_sharing_iOS&utm_source=red_social_movil&v1=14864909

1 like

Ja bedankt!

Is er iemand die toevallig dit shirtje verkoopt in maat 92?

1 like