Show je kinderaankopen

Jammer hoor, alles moet je houden. Gaat K zo leuk staan!

1 like

Die donkerblauwe ā€œjumpsuitā€ hebben wij in het roze en die is ook zo chill!! Heeft ze heel vaak aan

1 like

1 oktober kinderbijslagā€¦ :face_with_hand_over_mouth:

1 like

Is die trouwens niet vervelend met luier verschonen? Tenminste, ziet er uit alsof je hem dan helemaal uit moet trekken haha.

OkƩ wanneer krijg ik salaris???

1 like

Hmm ik schuif hem zo van dr schouders, vind het zelf niet vervelend!

1 like

Jammer! Kom voorlopig niet in de stad.

Mā€™n schoonmoeder heeft op vakantie in Polen een heleboel kleertjes gekocht. Niet alles is mijn smaak, maar voor gekregen is het helemaal prima!

Zoo leuk! Ik heb vanmorgen toevallig ook een bestelling gedaan bij Zara. Die bordeaux trui was er helaas niet meer in S zn maat :frowning: zoā€™n mooie kleur vind ik dat.

1 like

Ik ā€˜magā€™ van mijn vriend geen tuinbroek achtige kleding meer kopen, die raakt daar echt gefrustreerd van met verschonen. L gaat ook van staan, zitten, kruipen, draaien met verschonen, echt irritant :see_no_evil:

1 like

Er zijn ook tuinbroekjes met drukkers rondom de onderkant! Sowieso van Zara

Ik weet het, zo Ć©Ć©n hadden we ook van de HEMA. Maar die vind hij ook irritant om met die drukknopen te prutsen. Kan hem ook geen ongelijk geven dat voor onze baby een gewoon broekje 10x sneller gaat. Maar het staat wel altijd leuk :blush:

Iedereen neemt dat ik het niet ā€˜magā€™ kopen ook wel met een korreltje zout hoop ik.

1 like

@360 wij hebben het bordeaux setje ook in elke kleuršŸ™ˆ. Super leuk maar pilt na 1x dragen al. Maar nouen Hahh te leuk. En voor die prijs.


Winterjas voor J :smiling_face_with_three_hearts::smiling_face_with_three_hearts:

15 likes

Tussenjas van de zara

4 likes

Mijn eerste aankopen! Mijn vriend lachte me hard uit, maar ik vind het volkomen geoorloofd met 15 weken zwanger :innocent:

27 likes


image
image
image
image
image

7 likes

Iemand tips hoe ik een rib legging combineer bij een jongetje (6 maand)?

Lekker truitje er boven? Ik combineerde leggings voor hem eigenlijk gewoon met alles, net als maillots.

2 likes

Ik doe vaak een oversized sweater of hoodie.

Ja of een iets langere trui. Maar eens kijken waar ze dat verkopen. Had hele bestelling van de Zara gedaan maar valt mega groot uit!