Show je kinderaankopen

Ja hij was nu eindelijk weer in R d’r maat :heart::heart::heart:

1 like

Hij is echt superleuk :heart:

1 like

OMG die moet ik ook!
Maar mijn schiet me af als we nog wat kopen😅

Mijn excuus was “ja maar ze is echt gegroeid”

Die heb ik twee weken geleden al gebruikt :joy: ‘Ze past echt niet meer in maat 56 hoor!’

Shit haha

Oh bij deze kleine maat gebruikte ik:

Voor als er gespuugd wordt hebben we een reserve jas :joy:

4 likes

Haha vriend “schat, wat is worldpay?” - ja dat jasje voor R. En nog paar broekjes. - “moest je dat nog betalen dan?” - eh ja?! Haha

3 likes

Nog geen aankopen gedaan maar ik heb al een hele lijst met kleding die ik ga kopen zodra de kinderbijslag er is. O.a een nieuwe jas haha

Hou even de wehkamp in de gaten dit weekend. Glamourday. En dan achteraf betalen ahah!

2 likes

Dit fantastische ding voor R in t vliegtuig. Kan ze met d’r beentjes omhoog zitten en beetje liggen.

1 like

Fuuuuuck dat jasje. Is dit next?

Ja!!

Zo leuk! Ook besteld! :joy:

1 like

OMG ik was vergeten dat dat ook weer komt!!! :tada::tada::tada::tada::tada::tada::tada::tada:

1 like

Iemand een link voor het joggingpak met roze dino’s? Spit de hele h&m-webshop door, maar is onvindbaar.


Winterjas bij Primark.
Ook nog een nieuw dekentje, jurkje en spijkerbroek gekocht bij de wibra

5 likes


Ik kon hem niet laten hangen, zo leuk!

8 likes

Wat een leuke trui, die had ik ook wel graag in een volwassen maat gehad. :smiley:

1 like

Mijn enorme Zara bestelling van een paar dagen geleden is binnen!

Eerste foto is alles bij elkaar en de tweede foto is wat ik ga houden. Wilde eigenlijk echt veel meer houden maar ja… zo diep zijn mijn zakken deze maand helaas niet.

Vooral dat bordeaux setje is een aanrader! Die is zoooo mega zacht, echt heerlijk.

18 likes