Show je kinderaankopen

Deze heb ik ook gekocht voor mijn zoontje.

Vooral lang, maar niet supersmal helaas.
Ik heb laatst nog een broekje van GAP gekocht via Wehkamp en die vond ik wel lang en redelijk smal.

1 like

Zelfde probleem. Heb nu 1 model van Zara gevonden. Deze https://m.zara.com/nl/nl/tricot-legging-met-structuur-p00195561.html?v1=12758072&v2=1284097

1 like

Ja, ik ook. Zou alles voor mezelf kunnen kopen @lovewarrior

Name it heeft x-slim fit. Weet alleen niet zeker of ze dat ook in maat 92 hebben of pas vanaf 98.

Goede tip, thanks! Ik had deze nog niet gezien!

Thanks, ik heb daar vorig jaar alvast een broek in maat 86 gekocht, maar die is nog te groot helaas.

:smiling_face_with_three_hearts: Ik kon het echt niet laten!

10 likes

Ik wil deze voor mijzelf :smiling_face_with_three_hearts:

1 like

Hahahah! Dat zei ik gister ook!

Ik heb net een bestelling van meer dan €300,- bij Zara gedaan aan alleen babykleding… :sweat_smile: Vet slimme tip van een vriendin gekregen namelijk om heel veel te bestellen, dan setjes te maken die leuk zijn en dan de rest terug. Ik had tot nu toe namelijk dat ik gewoon leuke losse items kocht, maar ik er dan thuis achter kwam dat ik bijv geen bijpassend broekje ofzo had. Vond het wel een goede tip! En lang leve achteraf betalen.

Knipsel3

23 likes

Goede tip. Toen de baby er eenmaal was hier kwam ik er achter totaal geen setjes te hebben. Wel leuke broekjes en truitjes apart gekocht maar totaal niet in combinaties gedacht :laughing:

4 likes

Oh god, ik kan mezelf al niet aankleden met kleding die bij elkaar past, laat staan mijn baby straks :sweat_smile:

2 likes

Maar bij kinderen is het juist zo leuk dat het niet hoeft te matchen :smiley: de enige keer in mijn leven dat ik streep op stip kan doen. (Dat is trouwens niet waar ik draag zelf ook heel vaak niet passende prints op prints)

6 likes

Oh ja ik hou juist ook van patronen etc combineren! Maar ik merkte dat bepaalde dingen gewoon echt vloekten of juist heel saai werden door de combi’s die ik had. Dus hoop zo wat orde in de chaos van K’s kast te krijgen haha

1 like

Deze trui in een veel te grote maat (ze heeft nu 104 maar deze trui is 122/128) maar die draagt ze dus als oversized sweatjurk

En deze jurk

Ja er zitten super leuke dingen bij dus dat gaat vast en zeker lukken!

1 like

Haha, dit had ik ook, alleen maar printjes. Nu zorg ik altijd dat ik een paar effen shirts en vooral effen broeken voor mijn zoontje koop, dan is het makkelijker te combineren (Ik heb geen gevoel voor stijl dus lekker makkelijk).

Ik heb ook steeds het ‘probleem’ dat ik allemaal losse dingen bestelde en er dan weinig/niets bij staat. Elke grotere maat neem ik me dan weer voor om direct setjes te kopen/maken. Het is met de huidige maat al een stuk beter gelukkig.
Ik koop veel printjes/streepjes/kleur, combineer ook gerust printjes/streepjes met elkaar maar sommige dingen staan inderdaad gewoon echt niet bij elkaar qua kleuren.

1 like

Zat al op t jasje te azen :heart_eyes:

20 likes