Show je kinderaankopen

10 likes

Van C&A omdat hij zooooo leuk bij z’n naam past :smiling_face_with_three_hearts:

10 likes


Echt Hema!

7 likes

Ah dat middelste shirtje heb ik ook pas gekocht, zo schattig! Alleen zit wel weinig stretch in, heb het gevoel dat dr arm 3 x bijna uit de kom moest :joy:

1 like

Heet je kindje fox of vos? Zo leuk!!

Ik heb hem dus ook binnen, maar A. is al zo groot. Mij schoonzusjes zeggen dat het echt niet kan haha. Als hij baby baby was okay, zeggen ze.

A. is ook echt wel een babyreus haha. Ik weet het niet.
Ik vind het zelf wel leuk, en hij kan toch nog niet praten. :rofl:

Hahaha ik zie nu een puisterige puber van 14 voor me met dat mustje op! :joy:

Maar zo groot is A toch nog niet?

Ik zie echt allemaal leuke dingen van de C&A voorbij komen. Binnenkort maar eens langs.

@HotMomma awhhhh zo leuk!

Allebei H&M

3 likes

Ze hebben nu idd een heeele leuke baby en kinder collectie!

1 like

Hoera, ik heb in de H&M in Rotterdam toch nog het schattige dino-setje gevonden dat @HotMomma hier al postte! Dank voor de tip nogmaals. :heart:

Ook vond ik een lief shirtje met bosdiertjes, zo schattig voor in de herfst.

En een pluizige trui met een poes er op. Nog veel te groot, maar ik heb de kleinste beschikbare maat gekocht en dan groeit J er vanzelf wel in. Ik kon hem niet laten hangen. Het was het eerste wat ik zag toen we met de roltrap op de verdieping aan kwamen en hij MOEST mee. :see_no_evil:

Link: https://www2.hm.com/nl_nl/productpage.0739901005.html

10 likes

Omg die poes is zoooooo leuk!!

1 like

Van de zeeman!

14 likes

Deze gekocht voor een vriendin die na lang wachten zwanger is.

Ik zie zoveel leuks op die site I love speelgoed. Wil van alles kopen.

5 likes

Ik wilde niet in dit topic kijken want hier verkopen ze echt geen leuke babykleren :persevere: Ik mis de Hema! We waren bij de H&M geweest maar aan de wintercollectie hebben we natuurlijk niet zoveel, en ze hadden ook maar weinig.

Maar toch een aankoop gedaan!

images

8 likes

Heeft iemand misschien een tip waar ik online hele smalle broekjes voor de winter kan kopen? Mijn zoontje heeft vaak leggings van Next Direct aan, omdat bijna niets anders past, maar deze zijn niet zo dik. Qua lengte past hij bijna maat 92, maar qua breedte maat 80. H&M en Zara passen bijv. helemaal niet, ik heb helaas geen HEMA (buitenland).

Deze hebben wij ook!

Ik heb echt veel leuke dingen van H&M nu

1 like

Die skinny’s van We of Vingino zijn de enige die ik koop voor mijn slanke slungels :joy:


Mango kids

6 likes

Ik heb begrepen dat Lidl lang en smal valt. Moet mijn bestelling nog binnenkrijgen dus nog niet zelf gezien, maar geloof dat @FrauHelga die ervaring heeft.