Show je kinderaankopen

Vanaf maat 86/92 tot 134/140

1 like

Dank!


Zara. Basic vest en een nieuwe spijkerbroek. Ze past ineens heel veel broeken niet meer :tired_face:
(En ze is 8 met 146 trouwens maar die maat heeft Zara niet?! Hopelijk is dit niet veel te groot)

5 likes

Deze vandaag gekocht. Ooooomg wat een fantastische winkel, ik wil echt ALLES. Het staat zoooo zoet.

3 likes

Dinopakje en donkerrode jurk hm
Roze jurkje c&a
Rompertjes hema :smiley:

6 likes

Oké om dus nog even terug te komen op dit mutsje… DIE WIL JE. Net aangepast bij een slapende K en het is zoooooo zoet! (Staat op insta stories)

3 likes

Ik zag het en zit nu op de site van de Hennes :money_with_wings:

3 likes

Ohhhh die dino-print! J had een jurkje in de zomer met die print, in andere kleurtjes.
Op de site vind ik het pakje helaas niet terug, anders zou ik het ook kopen.

1 like

Dochter is alvast herfst-proof!

20

Jas van Zara, laarzen van Elefanten.

10 likes

Ik heb hem ook besteld, zo schattig, ben benieuwd.

1 like

Loveeee de jas

1 like

Kwam net bij Zara ook gebreide kleertjes tegen! https://m.zara.com/nl/nl/kinderen-pasgeboren-babys-knitwear-l495.html?v1=1367852&page=6#offset=13297.82958984375&productId=12754980

5 likes

Wat valt de nieuwe collectie van de Zara groot zeg ! Of ligt dat aan mij haha

Is mij ook opgevallen.
De nieuwe collectie van de hema vind ik ook opeens veel groter vallen.

Verjaardagscadeautjes, deze skippy alpaca

Een popje

En een speelset van peppa big, ik heb echt een mega grote fan hier. Hoort nog een schoolbankje bij maar die kan ik nu al niet meer vinden :rolleyes: ik haat die kleine speelgoedjes eigenlijk.

12 likes

HAHA wij hebben dat Peppa set ook, incl die afschuwelijke camper
:joy::joy:

1 like

Even het pakje van laatst showen!! (C&A)

30 likes

Flanellen pyjama van Z eeman. Super zacht. Wel echt al een grote meiden pyjama met dat jasje met knoopjes :sob:

9 likes