Show je kinderaankopen

Ik wilde dit jasje ook voor K! Maar was er niet meer in zijn maat. :frowning_face:

1 like

Ok nu heb ik dat broekje ook, ook in blauw. En de blauwe trui met radio. En een trui voor N en 3 maillots voor haar.

MAAR NU HEBBEN ZE ECHT GENOEG KLEDING!! :crazy_face:

1 like

@HvO leuk!!

Wij zijn er ook klaar voor.
Ik heb dus zo’n skipakje gekocht maar ik weet eigenlijk helemaal niet of dat echt handig is hier in NL? Haha. Leek me wel lekker voor ‘m als we buiten gaan wandelen…

1 like

Ja hallo, nu moet ik weer zo’n muts bestellen. Zou fijn zijn als jullie een beetje respectvol om zouden kunnen gaan met mijn no-buy door alleen maar lelijke dingen te kopen :stuck_out_tongue_winking_eye:

6 likes

Hahaha sorry! :laughing:
Maar winter is coming dus dit heb je gewoon écht nodig.

1 like

Ja het zou echt belachelijk zijn als ze de winter door moeten komen met de mutsen zonder oortjes die ze al hebben. De modepolitie is je dankbaar!

2 likes

Ik bedoel maar. Sorry hoor maar dit is een fundamenteel onderdeel van een goede wintergarderobe. Praktisch kindermishandeling als je het niet hebt.

3 likes

Ha dat paarse truitje heb ik toevallig gisteren teruggebracht omdat ie een beetje te donker was bij P. Ze is nu al echt een zomertype (grapje ik heb geen idee wat dat inhoud)
Heb wel het broekje gehouden in de zelfde kleur als @hvo heeft! En stond ook met truitje met die vos in mn handen! Maar moet eerst even dr kleren uitzoeken :innocent::grimacing::nerd_face:

Oh en heb een zomerhoedje voor de vakantie gekocht voor 60ct! :scream:

1 like

@360 ik ben zo jaloers dat jouw kind zo’n leuke muts op houdt!

Ik heb deze moon ring sling gekocht

Hoeslaken van Swedish Linens

Winterjas van Prenatal

10 likes

Ik zag het al helemaal voor me hoe mijn zoon en Muis over een tijdje onafscheidelijk zouden zijn, maar één keer aan z’n staart of beentjes trekken en hij is stuk ben ik bang. Beter om alleen naar te kijken dus…

5 likes

En eigenlijk wilde ik de rest van de baby-afdeling van HEMA er ook bij kopen :heart_eyes:

8 likes

Deze zijn zooooo leuk hè.
Ik heb mega veel geluk met een hele handige moeder. Zij is dit soort popjes nu zelf aan het maken voor K. :heart: Wordt een heel circus van muisjes. Zo zo leuk.

1 like

Ik heb inmiddels de eerste rompertjes en een mutsje gekregen, zo leuk allemaal!

1 like

Ah leuk he!
Wij zijn anderhalve week geleden begonnen met het vertellen en langzaamaan krijgen we kaartjes en een paar cadeautjes. Zo leuk!

Inmiddels zelf ook al wat gekocht?

1 like

Nee, nog niet. We zijn nu eerst in huis aan het klussen. Als dat volgende maand klaar is, is de babykamer ook leeg en mag ik van mezelf spullen kopen :smiley:

2 likes

Dat gevoel ken ik. HEMA heeft echt té leuke dingen op het moment!

2 likes

Hij is tot nu toe helemaal intact bij ons na bijna een jaar. Het doosje is wel gehavend.

1 like

Ik zag voorbijkomen dat bol heel veel babyspullen in de outlet heeft. Oa. Ook luiers met 50% korting. Wellicht heeft iemand er wat aan!

2 likes

Zeeman

Hema :heart:

4 likes

Vanaf en tot welke maat gaat die onderste?