Show je kinderaankopen

https://villava.nl/collections/products dit wordt met de hand gemaakt. Geen boxpakjes, maar heb altijd vestjes en mutsjes van ze die echt heel fijn zijn.

Imps&Elfs heeft soms ook volgens mij

1 like

Ahhh, zo lief dit :heart:

Geen probleem hoor, hoop dat je wat leuks vindt! :blush:

Super schattig maar haat aan bamboe servies. Hier ook destijds voor de kleine gekocht. Meerdere merken. Maar 1 keer vallen en er zit een schuur in de bakjes en bekers.

Op de puckababy website maar was maar 24 uur. Dus delen had al geen zin meer.
Ik denk dat hij eind september met de mazzel dagen ook wel in de aanbieding komt !

Ah, balen! Ik heb zelf overigens ook bamboe servies en nog geen schade, ondanks dat het hier regelmatig door de kamer vliegt!

Ojee haha, even kijken hoe lang het heel blijft met mijn Bambam baby :sweat_smile:

Iemand tips voor leuke rip leggings voor een jochie ? (Liefst betaalbaar)
Zoiets vind ik mooi maar deze vind ik vrij prijzig als setje

1 like

Ik vind deze van de zara heel fijn:

1 like

Deze zijn iedere cent waard! We hebben er zelfs twee en nog geen seconde spijt van gehad. Dochter slaapt er al een jaar dagelijks in en ze kunnen voorlopig nog wel even mee. En in de winter, met het vachtje aan de buitenkant (dat is warm genoeg voor haar) is het net alsof je een beertje knuffelt. :heart_eyes:

Ja ik ben ook al fan. Zie ze veel op mijn werk. Twee zou echt super zijn maar helaas nu geen budget voor. Wie weet kom ik er een keer een tegen

Kan geen plaatje vinden, maar M. was al weer toe aan nieuwe schoenen. Ben daar heel conservatief in, dus we gaan altijd naar de degelijke schoenenwinkel voor Piedro’s. Rib uit m’n lijf iedere keer… Dit keer mooie donkerblauwe met een oliekleurig (meerkleurig, als het licht op een olievlek valt) neusje. Hopelijk redt ze het er mee tot de Kerst!

Oh tof! Want die trui is nieuwe collectie toch?

1 like

Broekje van h&m toch? Die is zoooo leuk. J had hem ook maar hij bleef voor haar te los bij haar buikje en toen had ze al hoog water :rofl:

1 like

Ik wil ook 2de hands gaan kopen. Kan echt leuk zijn.

1 like

Zelfs dat ging niet goed🤣

1 like

Maar echt!! Ik heb voor een vriendin zo’ n vet leuk pakkie gekocht met allemaal radio’s er op! Echt heel tof

2 likes

Omg dat jasje :sob::sob::heart:

1 like

Ik mocht dit jasje in de vrouwenversie dus niet kopen van m’n vriend :triumph: we liepen in de zeeman en hij zag dat ik er naar keek, zegt ie “veto” :fu:t2::fu:t2:

2 likes

Haha shit. Meisjes versie. :see_no_evil: