Show je kinderaankopen


Voor m’n mini Nel :heart:

11 likes

Het lijkt me juist geweldig dat hij een donkere pop heeft! Er lijkt me niks beters dan een kindje dat opgroeit in de wetenschap dat huidskleurverschillen er wel zijn, maar geen verschil moeten maken :slight_smile:

De enige die zich hierdoor tegen de borst gestoten voelt (denk ik) is die ene witte racistische oom bij het kerstdiner die iedereen heeft :sweat_smile:

10 likes

Love je aankopen! Ik ga ook eens naar dat merk kijken. Vind die poppen van dat merk ook zó leuk! Hoop dat K poppen ook leuk gaat vinden haha zodat ik er eentje kan kopen.

(Zal je zien dat het echt een auto-jongetje wordt straks :sob: )

1 like

Ik heb t geprobeerd met knuffels in alle kleuren en maten, maar mijn zoon vist overal alleen de auto’s uit en het hele huis is (in zijn ogen) een parkeergarage :cry: ga ik koken, auto’s tussen de pannen. In de subwoofer: een auto geparkeerd. In de badkamer; auto’s. Ligt hij in bed, hoor je: blablabla auto blabala auto… Kind is nog niet eens anderhalf :zipper_mouth_face:

En die pop is gewoon fantastisch :muscle:t2:

6 likes

Zonder dat ik het heb aangemoedigd werden auto’s opeens ook interessant, had ik zo lekker alles neutraal gehouden :joy:

1 like

Ik heb een dochter en 2 zonen en hield alles echt neutraal. Maar toch neigde dochter eerder naar de poppen en zoon naar de duplo en auto’s. Jongste zoon volgt zijn broer dus die heeft daarin wel een voorbeeld. Hoewel de jongens ook regelmatig met poppen spelen, blijf ik het gek vinden :woman_shrugging:t3:

57

6 likes

Mijn dochter speelt nu wel het liefst met van die trekautootjes (4 voor €1 bij de ah) en is fan van vliegtuigen en helikopters. Pop de tijd is een beetje voorbij. Alleen nog in bed

1 like

Mijn dochter speelt de laatste maanden niet meer met poppen (ze is 7). Het is nu vooral Lego en rolschaatsen/skaten etc. De jongens spelen dus met haar poppenhuisraad (want soms echt heeeel schattig is om te zien :see_no_evil:)

1 like

OMG ik hoop zo erg dat mijn dochter Lego leuk gaat vinden!

Gisteren gekocht met 25 euro korting !

9 likes

Oe, waar? Mijn dochter is pas 3 maanden, maar kan ik alvast inslaan :upside_down_face:

Dit serviessetje. Deed z’n hapjes nog in een gewoon schaaltje. Vond het wel tijd voor eigen servies.

Denk dat ik toch nog wat van die schaaltjes, die je aan de tafel kan plakken, ga kopen. Hij is erg van het gooien en smijten haha.

6 likes

Ik weet helaas niet waar, maar wil eventueel wel een trui of vestje voor je breien als je niks kan vinden!

6 likes

Prenatal heeft een grijs boxpakje

2 likes

Hebben jullie al eens iets besteld via PatPat ? Krijg er steeds reclame van, maar kan ik het vertrouwen?

Zoiets? Hij is er ook in het grijs. Is wel heel fijn gebreid

Kijk eens bij NEXT co UK. Zoeken op “cable knitted”. Of bij baby departement. Meerdere grof gebreide.

Deze is van next en te koop bij zalando toevallig

1 like

https://www.nextdirect.com/nl/nl/style/st324959#608177