Show je kinderaankopen

Haha die shirts heeft mijn dochter ook uitgezocht!

1 like

Even de babybox ophalen bij de Blokker leidde tot shoppen bij de Wibra :joy:

11 likes

Dat shirtje met die bijtjes :smiling_face_with_three_hearts:

Oh had geen idee dat ze bij de Wibra zulke leuke kleding hadden!

Oh wat een schattige kleertjes! Vorig jaar had ik ook wat lieve rompertjes voor J van Wibra, maar verder dan de kleine maatjes heb ik toen niet gekeken. Hebben ze ook leuke baby/kinderkleding in maat 80 en hoger?

@Zitzak Ik ook niet! Per toeval dat ik er ging kijken en gelukkig hadden ze ook alle maten hangen

@FrauHelga Ik heb helaas alleen gekeken bij de kleine maatjes aangezien ik maatje 62 nodig heb. Ik durf niet te zeggen of dit tot maat 80 of 86 ging

1 like

Echt heel cheesy :joy:
Maar we hebben vanavond een etentje met schoonfamilie en ik heb echt geen zin in smoezen verzinnen over waarom ik geen wijntje wil (ik weiger nooit wijn :no_mouth:).

We hebben eerst een borrel bij m’n schoonouders en als iedereen er is ga ik J. “even verschonen”. Het wordt 29 graden, dus hij is waarschijnlijk na 2 minuten weer uit, maar dit was het enige dat ik zo snel in huis kon krijgen :joy:

22 likes

Precies zo wilde wij het ook aankondigen! Maar echt niemand zei wat? Haha echt niemand had het door.

Hopelijk bij jullie wel! Veel plezier.

3 likes

Nouja, ik denk dat ze het wel gek zullen vinden als hij ineens lange mouwen draagt met 29 graden :joy:

Maar ik weet dat m’n vader het bijvoorbeeld ook pas heel laat door gaat krijgen. Hopelijk is het dan wat kouder :yum:

2 likes

Aaaah leuk! Echt precies zo hebben wij het ook bedacht vd week voor als er ooit een tweede komt. En dan maar wachten tot hoe lang het duurt mensen het door hebben haha

Ik had een mok met ‘best grandpa’ ofzo en daar met stift ALWEER bij geschreven. Geef ik hem koffie zegt 'ie ‘jezus Tess je weet toch dat ik koffie uit een mok niet te hachelen vind? Heb je geen kleiner kopje ofzo’

Joo lekker pap :joy:

14 likes

Posters van loods5 voor de babykamer :grinning:

11 likes

Hema en korting :ok_hand:

4 likes

Zulke leuke dingen, valt Lindex een beetje vergelijkbaar met bv h&m of Zara oid?

Ik heb precies van geen enkele winkel/merk gehoord :sweat_smile: Leef ik onder een steen?

1 like

Heeft mini market een site? Ik zat vanmiddag te zoeken maar kon t niet vinden. Vind dat laatste broekje echt zo tof!

Die (blokken) moet ik!!! Waarvan?

Ah super lief, maat 92/98 of groter haha

1 like

2 pyjama’s en regenpakje van Lindex. Stelletje influencers.

16 likes


Hema

Pakje Minikane
Jongens pop Paola Reina
(Heb zolang getwijfeld of het wel ok was om hem een donkere pop te geven, maar in de winkel wilde hij deze elke keer. Vind het zo stom dat ik daar zo over twijfelde, maar wil niemand tegen de borst stoten)

Einde shopsessie

9 likes