Show je kinderaankopen

Ja hij is geweldig. Had hem idd al bij de wat duurdere winkels gezien. Maar was mij te duur voor waarschijnlijk 1 winter :joy:

Aankoop voor een vriendin (zou willen dat mijn kinderen nog 68 hadden :sob:). Ze was er oprecht heel erg blij mee. Gelukkig want altijd spannend om voor een ander te kopen.

Oh en let niet op de gare ondergrond van mijn werkblad :sweat_smile:

9 likes

Ohhh die is leuk, waar is hij van? Was hij er ook nog in grotere maten?

Hema! Best gek want online is 'ie dus niet te vinden? Het is op die babyafdeling met maten vanaf 62 tot 98.

Wat raar! Ik was net nog in de Hema en helemaal niet gezien. Wel precies de goede maat… @HvO Oh awesome, dankje!

Je hebt nu ook deze bij h&M. Niet helemaal t zelfde alleen

@Tessa

JA! Thanks ik kom 'm echt niet vinden :sweat_smile:

Die heb ik ook gezien! Maar geen boordje bij de mouwen (vind ik altijd prettiger) en die van Hema is wat dikker (haar baby gaat in maxi cosi mee in de bakfiets). Als je altijd met de auto gaat of baby in een wagenzak hebt, is die van H&M denk ik warm genoeg hoor!

1 like

Rommelmarkt vangst! Heel heel blij mee. Kleertjes voor komende winter en volgend jaar voorjaar. Echt voor een prikkie gescoord allemaal.

8 likes



En via een verkoop groep op Facebook 2 trip trap stoelen voor weinig geld. Ze staan nu in de grondverf en ze worden mint groen en grijs :ok_hand:

7 likes

Waar heb je die truitjes gekocht? Die met future king is echt leuk!

Allemaal van de Disney collectie van Primark!

1 like

Rommelmarkt vangst:
Kleding voor onze zoon van 2 jr en baby zoon die in oktober mag komen. Zie ze al helemaal lopen, twee kakkertjes :see_no_evil:

3 likes

Voor op Curacao

5 likes

Dit bericht maakt mij jaloers. Heerlijk vooruitzicht!

1 like

Ja kan ook echt niet wachten… deze vakantie 6 weken thuis gezeten i.p.v. ff weggeweest, dus ff een weekje weg is wel lekker.

2 likes

Ja, snap ik. Gewoon even weg uit de sleur en genieten.

Oa dit uit de sale van 4FunkyFlavours bij Otrium, zo’n leuk merk vind ik! Wel merendeel op de groei ivm te volle kledingkast :grimacing:

5 likes

Dit merk kende ik nog niet, maar inderdaad wat een leuke dingen!!! Ik word hebberig hiervan haha ze heeft echt genoeg, écht.

2 likes

C&A heeft op het moment hele leuke kleding voor meiden, dus ik heb nog wat ingeslagen (want ik had niet genoeg immers…)



Het rokje ziet er in het echt wat mooier uit. Vind hem hier wat flets.

Het ging me eigenlijk om die 2 achterste shirtjes :wink:

8 likes