Show je kinderaankopen

Waar kun je de sale vinden van mini rodini?

Bovenste voor de oudste
Onderste voor de jongste

Oh en deze 2 lagen ook nog thuis, van Ali:

Kwaliteit is echt goed van deze 2!

9 likes

Heb je n linkje voor die onderste? J heeft dit nodig!!

Uiteraard

€ 7,41 46% Off | Little maven 2019 herfst nieuwe baby meisjes merk kleding giraffe print peuter roze dunne sweatshirts meisje outfit C0168
https://s.click.aliexpress.com/e/orC9bsM

1 like

Hele setje van het jongetje

4 likes

En nog de tijgerlegging voor T maar die staat niet meer online.

5 likes

Ik ga vanmiddag ook even langs Zeeman geloof ik :no_mouth:

1 like

Ik moet me echt beheersen als ik al die leuke Zeeman-kleertjes zie! Ik woon op loopafstand van een Zeeman en kan er in principe zo naar toe, maar J’s bouw past niet zo goed bij de kleding van Zeeman. Truitjes en broekjes zijn vaak snel te kort, en een grotere maat helpt niet want dan slobbert het om haar middel. :see_no_evil:

Gisteravond vond ik bij Lidl een mooie deal. Ik ben normaal niet zo van de Disney-spulletjes maar voor 2€ kan ik prima leven met een stuk speelgoed met Winnie the Poeh er op. :smiley:

Exclusief kat.
Ik vind het echt zo’n ding dat je in de wachtkamer van de huisarts ziet, alleen op deze zitten geen bacillen van 700 verschillende kinderen en die van de huisarts is meestal 5 keer zo groot. :smile:

Duidelijkere foto:

10 likes

Aaah leuk! Ammehoela is zo’n leuk merk. :heart:


Voor mijn zoontje als we de trouwakte gaan tekenen. En nog wat rompertjes, oa deze. Alles bij C&A, was echt verrast door wat ze daar hebben!

7 likes

Vooral die laatste is mooi zeg!!!
Ik heb goede ervaringen met C&A rompertjes, die hebben een fijne zachte stof en zijn lekker betaalbaar.

1 like

Ja die hadden wij op de verlanglijst! En toen liepen we tegen deze aan. Lidl noemt het geloof ik kralenspiraal, dat vind ik logischer dan knikkerbaan.

Ik wil in de toekomst ook nog wel een telraam voor J. Die hadden ze ook bij Lidl (niet afgeprijsd) maar was geloof ik vanaf 3 jaar, dus nog even wachten.

@Zitzak Ik heb het laatste blauwe rompertje ook gekocht! Vind hem zo mooi. :blue_heart:

1 like

Was voor ons écht de uitkomst. Paar dagen doorbijten maar sindsdien gaat het slapen zoveel beter!

Deze set, ik weet alleen niet zo goed of ik het nou leuk vind of niet?

Nee, drama inderdaad. J heeft ook heel lang op dikke sokken in maat 19 gelopen tot hij er goed in paste.

Omdat hij heel de week al netjes aankondigt dat hij moet poepen. :+1:

9 likes


De groene voor haar verjaardag (afhankelijk van de temperatuur die dag)

12 likes

Wat een leuk jurkje zeg! :heart_eyes:
En de romper op de onderste foto heeft J ook. :blush:

Volgende week is J jarig en draagt ze dit jurkje. In februari bij H&M gekocht. Mocht het te koel zijn dan heb ik er een koraalkleurig vestje op.

7 likes

Ahh dat soort haarbandjes vind ik zo leuk! Is deze ook van Prenatal?

Ja, deze was met 50% korting nu €2
Zag op de site nog wel meer leuke bandjes! Ben benieuwd of ze ze laat zitten hoor.

1 like