Show je kinderaankopen

Mijn nichtje van 4 gebruikt deze als gymmat voor koprollen enzovoort dus hier kan je wel even mee vooruit!

1 like

afbeelding

Dit setje van Mini Rodini (uitverkoop). Maatje groter zodat ‘ie hem deze winter hopelijk goed aan kan!

11 likes

Haarbandjes bij de zeeman! Gelukkig heeft ze een groot hoofd dus ik denk dat ze snel passen

9 likes

Cause I’m done :+1:t2::+1:t2::+1:t2::+1:t2:

12 likes

55
Niet voor mezelf want geen kinderen :stuck_out_tongue:
maar als cadeautje voor een vriendin. Zo leuk:sob:

(Ik heb trouwens de kleinste maat genomen, maat 17. Wanneer kunnen ze dat ongeveer aan?)

8 likes

1 like

Het probleem met dit boek is dus dat je ook daadwerkelijk moet doen wat er staat, anders werkt het dus niet :see_no_evil: :woman_shrugging: :sweat_smile:

3 likes

Haha oh help. Ik ben niet zo goed in het opvolgen van dingen qua opvoeding. Ik ga wel kijken of ik er toch iets nuttigs uit kan halen. En anders verkoop ik m weer!

1 like

Gaaf! Waar vandaan?

1 like

Serieus, zo leuk!! Ik dacht echt van een duur merk. Ik ga zo ook maar naar de Zeeman.

1 like

Zeeman heeft hele leuke dingen in de nieuwe collectie!

1 like

Joe bedankt! Had net lunchpauze dus ben even naar de stad gelopen :grimacing:


12 likes

Heeft iemand toevallig een aanrader voor een kraammand die voor een man wordt samengesteld? Het is een collega en ken hem niet zo goed; zijn vrouw is nu zwanger. Het wordt niet het eerste kind dus ik denk eigenlijk dat ze ook al heel veel hebben. Er is helaas ook geen verlanglijstje gemaakt :frowning:

Ik dacht misschien iets van lekker badspul voor de baby, maar toen las ik hier dat de meningen daar ook weer heel erg over verschillen… ik wilde eigenlijk iets van Naif kopen maar dat is alleen maar zeepvrij lees ik net, zit wel parfum in. :exploding_head:

Boekje “pappa is de allerbeste”. Weet je of het een jongen of meisje wordt? Anders de handleiding voor dochters = ook een boek.
Zak schepsnoep. Bier.

2 likes

Ja werkt dat zo met kraammanden? Ik twijfelde dus een beetje aan wie die dan precies ‘geadresseerd’ is, vind het eigenlijk nogal gaar als de mand echt voor hem is want hij gaat niet bevallen natuurlijk. Dus wilde het liefst iets voor de baby kopen maar die heeft waarschijnlijk al heel veel. Een bon zou wel kunnen maar vond ik misschien wat onpersoonlijk, plus wilde niet echt meer dan 10 euro uitgeven dus ook een beetje skeer misschien.

Je krijgt vaak al zoveel voor de baby dat het juist ook heel leuk is iets voor jezelf te krijgen. Misschien wat (speciaal)biertjes voor papa, iets voor mama om in bad te gaan of bv lekkere verse thee, chocolade of tijdschrift erbij en evt nog iets kleins voor de baby. Action en zeeman hebben leuke dingen voor lage prijzen, Lidl ook trouwens (via hun online shop… wel verzendkosten dan) Hydrofiele doeken en bv spuugdoekjes komen bv altijd van pas vind ik (wij gebruiken ze echt veel en voor alles). Of sokjes van Bambino (kruidvat, €3,- voor 3 paar) die blijven hier als enige zitten. Heb echt wel 15 paar sokken gehad van kraambezoek, maar heeft ze allemaal zo uit. Had zelf van Bambino gekocht na research en die zijn voor ons echt top.

2 likes

Ik ga zo ook maar eens richting de zeeman. Maar pas maat 92 hea? Dan maar hopen dat die groeit :joy:

1 like


2006260606981_Front_01

En nog wat truitjes, broekjes en rompers, maar die kan ik niet vinden op de site. Allemaal Zeeman!

5 likes

Haha leuk, ja idd ik heb hem ook in 92. Maar uiteindelijk kan hij hem wel aan :joy:

Het zijn wel wantjes :grimacing: