Show je kinderaankopen

Deze alvast voor de winter. :heart_eyes:
(Geïnfluenced door Shifra) :see_no_evil:

5 likes

Oh ja, draaama hé als je een kindje met ‘mini’ voetjes hebt. Q kan nog niet lopen, maar hij gaat wel overal aan staan en langs stappen dus als we ergens buiten zijn dan trek ik hem meestal wel wat aan zijn voeten… het is alleen te groot dus voor hem ook zo onhandig :neutral_face:

1 like

Of Boomy slofjes?

@Mhysa Ja, die tip had ik inderdaad onthouden en wilde ik al voor hem kopen toen hij alleen nog maar kroop (want hij kroop buiten zijn voetjes kapot). Maar dat is een combi maat (18-20 is het kleinste) en die zijn dus ook al te groot. Heb het wel geprobeerd, maar hij heeft echt maat 16-17 of zo en dan had hij dus zo’n hele flap over waar hij de hele tijd aan ging trekken :sweat_smile:

@ABC123 Zelfde geldt een beetje voor die slofjes, doordat het combi maten zijn sluit het vreemd aan en trekt hij ze gewoon weer uit.

1 like

Ah balen! En Lodger slofjes?

Heel gevaarlijke aanbiedingen bij de Hema. Ging voor koffiebonen, kom met te leuke rompertjes thuis! Nu alleen geen koffie meer…

5 likes

Ik heb het idee dat ik iets mis met rompertjes?

Ik gebruik eigenlijk alleen maar simpele witte rompers. Dan schijnen ze niet door onder een truitje. Of gebruiken jullie rompers als truitje/T-shirt?

2 likes

Onze kleine komt pas in december. Maar ik dacht eerst ook alleen wit te willen hebben voor onder en truitje. En begon ook met alleen die kopen. Nu heb ik zulke leuke combi’s gezien van romper, broekje en vestje, dat ik dat toch ook maar ga doen.

Na de mini fase ook rompertjes gewoon als shirtje gaan gebruiken, als het koud is nog iets erover. Alles sluit lekker aan (die kleine loopt anders ook de halve dag zonder shirt omdat hij iedereen z’n “lekker buikie” wil laten zien) en genoeg leuke printjes te krijgen

1 like

WoW waarom zou men dat not done vinden? Mijn zoontje draag vaak in de zomer (vooral in de de hitte) een mooie romper met een kort broekje. Dan zit zijn pamper naar mijn idee wat beter en idd geen extra laagje erover.

1 like

Deze mensen vindt het idd ondergoed :rofl:
Altijd nog een shirtje overheen haha. Hoewel ze in de hittegolf wel alleen in een rompertje werd gehesen hoor.

1 like

Ik zie het eigenlijk ook als ondergoed :see_no_evil: Daarom snap ik al die printjes niet als je de rompers toch niet ziet?

1 like

Ik ben dol op leuke printjes! Vind het zoveel gezelliger :joy:. En bij warmte lagen ze hier alleen in een romper. Mijn 2 oudsten willen ook alleen ondergoed met printjes trouwens :joy:

HUH ik gebruik dus echt zooovaak een romper als shirtje, wist niet dat dat als not done gezien werd oeps. :’) Leuk broekje erbij en als het kouder is een vestje of trui erover. Of een leuke romper met lange mouwen. Mijn kind heeft het ook heel snel warm dus één laagje is meestal genoeg.

Haha ik heb ook alleen effen rompers, zodat je ze niet door shirts heen ziet. En nu met het warme weer draagt hij geen romper, alleen broekje + shirt. Of thuis vaak alleen een broekje over zijn luier.

2 likes

Oh hier ook heeeel vaak romper als truitje. Snap het ondergoed argument wel als het over volwassenen gaat, maar bij een baby maakt het naar mijn mening echt helemaal niks uit.

2 likes

Ik gebruik amper rompers als shirts. Vind het bij meisjes vaak leuker (En laat ik een jochie hebben)

1 like

Als het heet is draagt J ook alleen een romper hoor. Maar mijn moeder heeft me ook al eens gevraagd waarom ik “J geen kleren had aangetrokken”. :speak_no_evil:

1 like

Ik vind het niet zo mooi als er een gekleurde romper door een tshirt of truitje heen schijnt.

Maar iedereen moet het zelf weten hoor, het was geen verwijt oid. Of het fashion is of niet dat weet ik niet.

Klopt, als ik een romper met print heb onder een truitje, zorg ik er wel voor dat het niet doorschijnt. Maar als een truitje een vrij donkere kleur heeft of een vrij dikke stof, dan mag er wat mij betreft een drukke romper onder zitten.

Wel let ik er altijd op dat patronen niet teveel botsen en dat de romper in hetzelfde kleurenthema is als de bovenkleding, of dat de romper wit is.
Als het kouder is zal ik waarschijnlijk weer meer effen witte rompers van Zeeman gebruiken.

Net werd het cadeau voor J’s eerste verjaardag bezorgd, de Grimm’s regenbogen! :heart:

5 likes