Show je kinderaankopen

Zit al 4 maanden te dubben en nu toch gewoon besteld! Een lamsvacht voor in het bedje. Ben benieuwd maar denk dat het heel fijn is

En bij de wehkamp

Omdat @Tunnelvisie zei dat flesweigeraars die makkelijker accepteren

En met 20 euro gratis bezorging dus moest er nog wat bij. Ik wist niet dat fabienne chapot ook babydingen had en van hydrofiel heb je nooit genoeg!

En

@Egel

4 likes

Haha mijn laatste tags van hier zijn allemaal “ik heb dit gekocht vanwege tunnelvisie” :rofl:

6 likes

Jep. :sob::joy:

1 like

Influencer alert

1 like

Heb je een artikel nr van de volwassen sweater?

Ik heb de mannen variant besteld omdat alleen die nog niet uitverkocht was. Artikelnummer zou 0803543004001 moeten zijn. Als je zoekt op family collection vind je wel nog de rest van de collectie maar niet die trui.

Oh die fles hebben wij ook, heel fijn. En leuk zeg die doeken!

1 like

Ben benieuwd! Hier gaat het de ene dag wel goed met een fles en de andere dag helemaal niet. Maak me er wel zorgen over maar ga er vanuit dat t goed moet komen!

En ik zag opeens die doeken en nog een beetje korting ook! Ik heb voor mezelf ook best veel van dat merk. Er zijn ook rompers van maar die zijn 15 euro per stuk :joy: en daar ben ik wel echt te gierig voor (oh wie zocht er ook al weer mooie romper als cadeau!?)

Helemaal zelf gezaagd en gemaakt door m’n vriend. Ik ben zó trots en ik vind het zó gaaf geworden :smile:

42 likes

Wow, wat ontzettend mooi!

1 like

Jaaa die rompers heb ik! Haha! Eentje zelf gekocht (met de zeilboten) en toevallig eentje gekregen van een vriendin (met watermeloen). Helaas past ‘ie ze niet meer. :sweat_smile: Ben alle kleertjes maar aan het uitzoeken en alles in 50/56 gaat naar vrienden of in een doos… meh

1 like

Voor jongste en oudste:

Ik was zo’n moeder die zei m’n 2 kinderen nooit dezelfde dingen aan te trekken. Maar vind dit gewoon leuk :eyes: maar misschien maar niet tegelijk aan laten doen

Voor oudste:


Alle 3 de pyjama’s

Voor jongste:

10 likes

Super gaaf zeg!

2 likes

Wat mooi zeg!
Mijn man is ook zo’n handige Harrie dus ik heb een screenshot gemaakt. Zo’n meubel zou ik in de toekomst ook erg mooi vinden.
Hij heeft inmiddels ook een hobbelpaard gemaakt. :smiling_face_with_three_hearts:

2 likes

Leuk! Van next direct toch?
Ik wil ook een bestelling plaatsen maar ik twijfel over de maat. Heb je wel eens iets retour gestuurd? Of is het gewoon hopen dat je goed gokt?

Ja klopt! Ik heb vorige keer daar besteld en qua maat klopt het hier. Ik had 86-92 besteld voor de oudste, zij is nu net 2, maar is zelf niet groot (Maat 92 Zara is ook goed voor haar nog). Ik was bang dat het te klein of beetje krap zou zijn, maar zit gelukkig gewoon mooi. Ik lees wel die reviews van kleding, want sommige krijgen ook maar 1 ster ivm kwaliteit. Nu wel 92-98 besteld.

Ik had 56-62 (1-3 maand) voor de jongste besteld en dat valt wel redelijk klein. Maar zij is ook best wel groot al nu met 2 maanden, dus dat past niet geweldig meer.

Dat okergele shirtje voor de jongste heb ik al voor de oudste en dat is goede kwaliteit en lekker stofje

1 like

We hebben de achterplaat met (heel veel) magneetverf gedaan en daar overheen een laag schoolbordverf. Die magneetverf is niet zo magnetisch, dus daar moesten we twee dure blikken voor gebruiken. Nu hoorde ik deze week ook dat er magnetisch schoolbordbehang bestaat. Die tip wil ik je alvast meegeven :grimacing:

4 likes

Hahaha wij hebben ze ook. In drievoud :rofl: Zelfs mn vriend vond het leuk :rofl:
No shame, twinning is winning :sunglasses:

2 likes

Wat een toffe broeken!! Waarvandaan?

1 like

Deze mat vanmiddag gekocht bij Ikea. Dikke aanrader! K is pas 3 maanden dus nu is een ‘gewoon’ boxkleed voor hem net zo prima maar hier pas ik gezellig naast. En ik denk dat dit ook super leuk is als hij straks wat ouder is! Precies hetzelfde materiaal als die matten die je vroeger op school met gym had.

Ook in andere kleuren te krijgen btw.

11 likes