Show je kinderaankopen

Ja daar had ik al een keer gekeken, maar “mijn” Zeeman helaas niet.
Maar heb hem al gevonden op Ali. Had ik kunnen weten natuurlijk, daar kun je alles kopen :laughing:

Van Little Dutch idd.

1 like


Omdat ze volgende week al gaan wennen bij het kdv :astonished:

18 likes

Uit de sale bij HOJ
En hoe goed matcht het met het beddengoed

Hema sale

Zara

Ali jasje is binnen hiephoi!

Bomber via mp

8 likes

Je hebt me geïnspireerd! K gaat over 2 weken.

Gemaakt van gerecyclede PETflessen dus goed voor m’n karma.

18 likes

Wat een toffe! Waar is deze van?

Heb het even gecheckt, merk heet Engel. Hij is echt flessengroen met neon oranje ritsen, komt op de foto niet zo goed over. Echt super gaaf! Zie nu dat ze online nog meer toffe kleurtjes en patronen hebben.

1 like

Thanks! Supertof!

1 like

Tof! Ik ben ook op zoek naar een Trip Trap. Waar moet je op letten, klopt het dat de oude modellen niet werken met die opzet stukken?

Ja, klopt inderdaad. Alle stoelen die na 2003 zijn gemaakt daar past de babyset en newbornset op. Ik heb zelf geen ervaring met de newbornset maar als je de stoel gaat gebruiken vanaf dat je baby gaat beginnen met de eerste hapjes is een babyset wel onmisbaar. Verder is het echt een hele handige kinderstoel waar je zo lang plezier van hebt!

Alles van Zara
(En ben me nog even aan het inhouden om de hele herfst collectie van Mingo te kopen)

9 likes

Ik dacht dat het een soort futuristisch speeltoestel met een ladder was, tot ik je tekst las :smile:

7 likes

Dat jasje love it! Mag ik vragen waarvan?

1 like

Bij h&m hebben ze nu een H&MxTocaBoca lijn. Mijn dochter speekt de apps van tocaboca altijd en dus kocht ik deze:

Ze was er héél blij mee! Er is nog meer maar misschien koop ik nog wat in de sale ooit. Dit jurkje was maar €5 :blush:

Gevonden bij een charity shop in Engeland voor 2 pond, kon ik echt nier laten staan. Helemaal nieuw en zooooo schattig.

16 likes

Alvast voor de winter.

1 like

Zijn er nog ergens winterjassen in de aanbieding? Vind het altijd een dure aankoop dus als ik er 1 in de sale kan kopen voor mijn dochter scheelt het weer. Ik zie hier soms leuke, voor mij onbekende, webshops voorbij komen dus wie weet heeft iemand een tip.
:innocent:


Die afschuwelijke alladin jurk koos ze zelf :joy:

14 likes

We gaan twinnen in het najaar :nerd_face:

33 likes

Zeeman toch? Ik heb hem ook al een paar keer net kunnen ontwijken :joy:

1 like