Show je kinderaankopen

Jaaa leuk! :heart_eyes: Mini Rodini is ook echt te gek hè. Heb er ook wat spulletjes van.

Orange Mayonnaise is trouwens nog zo’n leuke webshop met vergelijkbare merkjes.

Ja zo leuk! Ik vind ook alles eigenlijk te duur, maar deze was nu 15€ dus dat vind ik dan prima :smiley:

We hebben deze van m’n schoonmoeder gekregen. J. is helemaal in z’n nopjes; kan hij heel de dag “stofzuigen” :joy:

16 likes

Ik kleed de tweeling eigenlijk bijna nooit in matching stijl, maar zie dit broekje met overgooier helemaal zitten:

En ook nog een turquoise shirtje met citroen voor N. Alles Zara sale

13 likes


Deze op aanraden van hier (@Bathwater @morange @WhereTheLightIs thanks!) deze nog gauw besteld om mee te nemen naar Azië.

7 likes

Ik heb deze ook, ja! Moet hem nog gebruiken, ben benieuwd!

1 like

Ze kunnen er ook mee van kleine glijbanen, vorige maand getest :grimacing:

2 likes

Oh waar ga je heen en hoe oud is je kindje? Ik wil mogelijk in de winter ook die kant op en ze is dan 6/7 maanden. Maar ben wel benieuwd naar tips en tricks wat handig is enzo :grimacing:

Ik zoek een mooi duurzaam baby- of zwangerschapscadeau voor een vriendin die erg van interieur en literatuur houdt. Ze heeft wel een typische minimalistische stijl zonder standaard roze of blauw en ik denk dat ze het heel erg kan waarderen als ik met iets origineels (/alternatiefs) kom, dus heeft iemand een idee welke (web)shop ik het beste kan bezoeken? Denk bijvoorbeeld aan gre.e.n j.u.mp of de zon.n.ew.ij.zer maar die heb ik dus al gehad :star_struck:

Edit

Note to self en anderen ik vond net de webshops Li.dor en coz.y.kiz :slight_smile:

1 like

Omdat meneer eindelijk de rust heeft gevonden om boekjes te lezen. Van de Kringloop :ok_hand:

11 likes

Ik kan geen rups meer zien haha. Maar hele leuke boekjes! :heart:

4 likes

Ik PM je wel even!

1 like

Die met illustraties van dagmar stam vond ik vroeger het einde!


Dit voor J haar 1e verjaardag:
afbeelding afbeelding

Van opa en oma krijgt ze een zelfgemaakte tipi-tent en verder alleen duplo denk ik :rofl:

13 likes

Mijn zoon begint heel hard te huilen als ik aan kom zetten met deze :joy:
Hij vindt zwemvleugeltjes wel oké gelukkig.

Hij is echt fantastisch, allemaal van dit soort platen:

4 likes

Ahh zulke boeken had ik vroeger! Ik vond die zo leuk! Waar heb je die vandaan?:see_no_evil:



Ze heeft sinds kort het Ajax uit tenue en m’n vriend lijkt dat nog de enige kleren te vinden die ze aan kan. En nu zag ik deze in de sale en die moesten we volgens hem ook echt hebben :no_mouth:

9 likes


Omdat bij de vorige bestelling ineens de roze Vans uitverkocht bleken, heb ik deze besteld. Dat is geen geld! :upside_down_face:

2 likes

Voor dat ik je avater en username zag, wist ik al dat jij het moest zijn :sweat_smile:

1 like