Show je kinderaankopen

Omdat we straks toch voor allebei kunnen & moeten gebruiken :clap:t2: Ook nog maar even een Zara sale bestelling. Dit allemaal voor nog geen €100

2 likes

Hoeveel van 50, 56 of de begin maatjes moet je hebben ?
Heb nu paar dingen ook in 62 gekocht omdat er niet kleiner was.

Hier is bij beide kindjes in de eerste weken maat 50 wel echt nodig. Ze is vorige week woensdag geboren en maat 50 valt nog ruim! 62 was bij m’n oudste volgens mij pas rond de 3 maanden, maar weet ik ook niet zo heel goed meer moet ik zeggen

1 like

Spelletjes!

5 likes

Bedankt! Koop ik nog meer kleine maatjes.

Ik hen deze bij de Kringloopwinkel gevonden!

1 like

Hoe zwaar en lang waren de kindjes bij de geboorte? Hoe meer het op het einde aan komt hoe meer ik twijfel aan mijn kleding stash😅 vooral ook door het lange/korte mouwen gedoe.

Eerste was 3168 gram bij geboorte en daarna vrij veel afgevallen. Tweede was 3300 gram bij geboorte en ook veel afgevallen. Lengte meten ze bij ons niet meer, maar ik denk beiden onder de 50 cm

1 like

Ik had niks van 50, alleen maar 56 en dat paste prima, maar mijn dochter was 3750 bij geboorte. Het blijft lastig inschatten, maar je kunt altijd snel iets bijkopen als het te groot of te klein blijkt.

2 likes

Mijn zoontje was 3300, we hadden weinig maat 50 en hier ook nog wel van bijgekocht in de eerste week.

1 like

Dat zal ook wel moeten denk ik, en is inderdaad ook zo gebeurd.

Verschilt echt per kind en wanneer je bevalt.

Hier alle vier tussen de 37&38.4 weken bevallen en ze wogen tussen de 2734&3045. Niet groter dan 50 cm. Dus 56 verzopen ze in. Maar ze zijn allemaal na dag drie meteen weer aangekomen. Dus na drie weken zat ik in maat 56 qua gewicht. Lengte nog lang niet.

Dus ik had in het begin drie van de overslag in maat 50&56 in huis. En 3 setjes maat 50 en meer setjes in maat 56. Daarna bleken ze dus iets meer rompers nodig te hebben in maat 50 dus is dat bij gehaald. Maat 56 had ik veel meer kleren van qua shirtjes en broekjes. Maat 50 dus niet zoveel bij de eerste bevalling. Heb dan vanuit het kraambed lekker besteld. :sweat_smile:

Maat 62 heb ik pas aan gedaan met drie maanden.

1 like

Had hem al gedeeld in show je laatste aankopen maar deel hem hier ook maar even shameless

kinderkamer krijgt weer een make over.

14 likes

Leuk!! Zo’n rieten mand en precies hetzelfde lampje (Ikea toch?) staan hier ook op de babykamer te shinen.

Yes baby is alleen geen baby meer, maar een peuter van ruim
1,5 :see_no_evil:

1 like

Waar heb je deze gekocht?

Hier een baby van 4300 gram en die was zo uit maat 56 gegroeid. Het is echt afwachten tot na de geboorte. Maar het is zo bijgekocht :grinning:

Ben benieuwd hoe die lade dingen je bevallen als je ze hebt. Wil je het laten weten hier :slightly_smiling_face:

JD sports. Via de app heb je altijd gratis bezorgen. Deze specifieke schoenen zijn wel uitverkocht nu. Maar er is meer sale.

1 like

Heb ze al in gebruik. En zijn echt heel fijn. Ook makkelijk weer te verwijderen zonder lijmresten.