Show je kinderaankopen

afbeelding

Had afgesproken geen merkkleertjes meer te kopen maar dit stond haar ZO adorable en stoer

2 likes

Same same en toch deed ik net een enorme Tumble 'n Dry bestelling :crazy_face::money_mouth_face:

1 like

Zonder het te weten kan je ook al heel leuke dingen kopen :blush:

2 likes

Haha ja maar vind veel nog te neutraal.

Misschien niet helemaal aankoop, want zelf geknutseld. Maar wel heel blij mee (en best wel trots op)!
Nog een likje verf, accessoires en zand erin, en dan heeft ons meisje een mooie zandbak.

50 likes

Zeker! Kom maar door!

1 like

Ik smelttt van dat pofbroekje!!

Nog een maandje wachten!!

8 likes

Oh wat mooi! Zelf ontworpen ook of is er toevallig een werkbeschrijving beschikbaar? En waarvoor zijn die voorste twee Schotten (de schuine)?

Idee gepikt van Pinterest! Ik denk dat daar ook wel een beschrijving bij staat, maar ik vind het zelf makkelijker gaandeweg te bedenken. Al het hout is steigerhout, behalve de mast dan.

Helemaal niet zo moeilijk om te maken hoor! Als je wil kan ik wel detailfoto’s maken, maar als je vaker timmert en zaagt kom je zo een heel eind denk ik.

Edit: die punt voorop is de ‘boeg’ van de boot. Die maak ik nog dicht met een klapluik zodat daar al het speelgoed onder kan! En daarop komt zo’n mooie grote verrekijker.

3 likes

Ohh nu zie ik het, dacht dat je mast een parasolletje was haha. Heel leuk! Mijn baby is pas 1 maand dus is meer een lange termijn projectje haha, ga het sowieso onthouden. Dankje voor het aanbod wel!


nog even een paar dingetjes uit de sale. Er ging nog 10% van deze prijzen af trouwens met een kortingscode.
Wel jammer dat H&M de gratis verzending nu vanaf €20 heeft gemaakt maar ik denk dat teveel mensen steeds maar 1 dingetje bestelden.

1 like

Mijn man zei: Bestel van alles maar wat, ga maar even lekker los. Waarop ik eerst even heb gevoeld of hij geen koorts had :grimacing:

12 likes

Love de sale. Alles op de groei gekocht trouwens. Jasje is van Ammehoela, broekje Bobo Choses en tuinbroekje Zara. Jasje is ook andersom te dragen, dan is soort roze badstof.

(Ja mijn baby jongen draagt roze!!11!1)

19 likes

Heb deze lamp gekocht! :smiling_face_with_three_hearts: Vind zoveel dingen leuk. Tip: Ze hebben trouwens vandaag en morgen nog sample sale!

3 likes

Wooow. Zou je zoiets nog een keer willen/kunnen maken en evt verkopen tegen welke prijs? Loveeee it

Wat is dat amahoela een leuk merk zeg <3

Waar koop je het? Tevens ook de bobo choses.

Amahoela kan ik nog wel bij bekende shops vinden maar die bobo choses niet. Thanks

Jaaa leuk hè!

Ik heb dit allebei besteld bij Kids Department. Daar hebben ze heel veel van dit soort leuke merken met apartere printjes enzo. En nu dus sale :heart_eyes:

Haha mooi compliment! Ik zit middenin de verbouwing van ons huis, dus ik heb nog werk zat helaas. Niemand in je omgeving die een beetje handig is? Het is best simpel!

Ja mijn vader. Maar die maakt al zoveel :joy:

Door jou geinfluenced, van Mini Rodini via Kids Department :heart_eyes:

1 like