Show je kinderaankopen

Voor m’n beide zoontjes, denk dat mijn oudste van 2.5 helemaal blij wordt als hij dit broekje ziet :kissing_closed_eyes:

11 likes

Pakje van H.ema. Klein beetje groot nog, is maat 62. Maar staat zo schattig.

44 likes

Staat superleuk! Wij hebben hem ook en @Cadeaupapier ook geloof ik, echt een leuk pakje en perfect voor dit weer.

2 likes

Ja @Cadeaupapier heeft mij geinfluenced om dit pakje te kopen. Dus zaterdag meteen gedaan haha.

2 likes

slaapzak-fine-lines-oker_2
Geinfluenced (?) door het forum. We waren vandaag naar een baby winkel, maar daar waren alle dunne slaapzakken in de goede maat uitverkocht of te duur. Hopelijk komt hij snel binnen.

3 likes

Alleen het witte pakje voor de verse baby. De rest allemaal voor de grote (maar toch kleine) draak

11 likes

Hier ook gekocht! Zag alleen later dat ze bij Kruidvat hydrofiele slaapzakken hebben voor 9,99

2 likes

Ik koop altijd maten te groot in de sale. Ze heeft nu maat 32 schoenen.

6 likes

Jaaaa hier ook influenced door @Cadeaupapier!

Foto’s weg

53 likes

Wat een schatje!

1 like

Omg ik wil jouw kind!

1 like

Zoooo lief!! :smiling_face_with_three_hearts::heart_eyes:

1 like

Omg, ik ben zo trots op mijn influencer skills bij al die knappe baby’s!! :smiling_face_with_three_hearts::smiling_face_with_three_hearts::smiling_face_with_three_hearts:

1 like

Ik heb hem ook gekocht, hij is echt adorable.

Is hier toevallig iemand die deze zonnebril van de prenatal heeft en verkoopt? Zowel online als in de winkel niet meer te krijgen

1 like

Pakjes van Carter’s via Zalando :heart:


Panda op de billen haha

10 likes

Och wat een liefje!

Al die leuke pakjes hier! :heart::heart:

Ben effe een meisje maken, brb

9 likes

Ohhh wat een schatje,en zo lekker vrolijk

Veel klusplezier :smirk:

5 likes

Ik wil weten wat het wordt zodat ik ook leuke kleertjes kan kopen. Moet nog 1 week wachten en afspraak maken ervoor.