Show je kinderaankopen

Maat 50 was ook nog te groot voor mijn zoontje na de geboorte. Hij past het nu wel redelijk (bijna een maand oud).
Ik vind deze site wel handig: https://www.ikbenzwanger.com/hoe-valt-babykleding-hema-hm-zara-zeeman-babymaten-van-populairste-merken-babymaattabel-218-arth.php

Staat een overzichtje van hoe kleding van verschillende merken en winkels valt.

4 likes

Als het deze temperatuur blijft hoeft onze baby de eerste twee maanden helemaal niks aan :sweat_smile: 34 graden vandaag!

2 likes

Het slaapzakje is echt heel lekker dun!

Ideaal, dan ga ik 'm ook bestellen. Dank je!

Dit badje+standaard van de Pre.natal. is nu stapelkorting dus 30% op gekregen!

9 likes

Ah nice, die hebben wij ook en bevalt heel goed. Inmiddels op de grond of buiten haha. Heb je ook dat stoeltje er in? Die vond ik ook top!

Geen aankoop, maar zelf gemaakt :smiley: ben ook veel te trots haha. Een hoes voor het kinderwagenmatrasje!

27 likes

Op aanraden van @Tunnelvisie (en m bij haar gepast en geprobeerd te hebben). En bij de prenatal in de aanbieding voor maar 80 euro :sunglasses::sunglasses::sunglasses: dus mocht iemand nog een fijne draagzak zoeken zou ik zeker deze week even langs een prenatal gaan! (Was afgeprijsd naar 100 eu en met nog 20% korting op alle draagzakken)

4 likes

Die ziet er heel zacht uit! Hopelijk heb je veel plezier ermee. Ik ben echt zo zo blij met de draagzak van mij. Zou niet zonder kunnen meer.

1 like

Welke heb jij? :slight_smile:

Kokadi baby flip

2 likes

Die is van meyco of niet? Ik twijfel tussen 90/110 cm. Ze is maar 74 cm nu maar de slaapzak die ze nu heeft is ook 86/104

Ja die van meyco indd! Echt een heel lekker stofje is het. Ik heb 110, ze zit tussen maat 92/98. Maar ze heeft er nog niet in geslapen eigenlijk :speak_no_evil:

1 like

Niks kunnen vinden naar mijn smaak, dus ga ‘m zelf maken. De stof heeft ze zelf uitgekozen:

3 likes

Mooi!! Welke is dit :grimacing:

De babylonia flexia! Te gebruiken van newborn tot een jaar of 4! In de fysieke winkel hadden ze m nog, online eerst niet :blush:

1 like

Oooh nice tot 4 jaar zelfs!

Oooo die wil ik ook haha super leuk!

2 (met dank aan de tips van de moeders hier :wink:) exemplaren van deze slapende knuffelpoes voor J, bij H&M.

12 likes

Ja echt super! Heb m vandaag en gisteren al gebruikt en is supermakkelijk. Voel me veel mobieler dan met de wagen.

2 likes