Show je kinderaankopen

Fijn he! :heart:

1 like

Ik heb hem ook gekocht! Heel erg blij mee, hij is superlicht en dus niet zo warm qua stof en zo fijn tot 4 jaar te gebruiken!

1 like

Yessss :sunglasses::sunglasses::sunglasses: blij dat ik nog iemand heb kunnen helpen :grimacing: was ie bij jou ook maar 79 euro?

Ja! Idd van €149 naar €99 en toen de 20%. Wel jammer dat ze hem niet online verkopen, dan had ik ook nog cashback kunnen doen :joy:

Chill :grimacing::grimacing::grimacing::sunglasses::sunglasses::sunglasses: we dachten bijna dat ze een foutje gemaakt hadden.

Hoezo cashback trouwens? :innocent:

Via de website cashbackxl kan je een account aanmaken en bij sommige winkels krijg je dan een percentage van je aankoop terug. Tikt bij kleine bedragen niet zo aan, maar al met al bouw je best een leuk bedrag op. Ik vergeet het alleen 9 van de 10 keer😂.

1 like

Steppie voor m’n meissie.

4 likes

Huh op de grond? Bij ons staat dat badje dan heel erg scheef

Oh huh? Hier helemaal niet…Hij spettert zich ook helemaal suf in het badje, maar die blijft gewoon staan. Gebruiken hem op de badkamervloer, in het bad of buiten op het gras.

Wat stom! Ik bedoel trouwens wanneer je de poten eraf haalt, ik denk jij ook? Wij hebben dat een keer geprobeerd want mijn vriend is erg lang en eigenlijk is het badje te laag, dus we hadden hem op de commode gezet, maar dat ging helemaal niet. Hij lekt bij ons ook heel erg, zo stom.

Ohhh nee, je kan dat onderstel er helemaal afhalen! Dus dan heb je alleen een wit badje over en die is gewoon plat aan de onderkant. :relaxed:
Kan je die stop er niet wat verder indrukken? Ik had die eerst ook niet helemaal goed zitten namelijk, maar bleek gewoon dat ik hem iets verder moest duwen.

Hema heeft nieuwe jumpsuits. Ook nog in het zwart/wit gestreept met roze touwtjes. Die heb ik ook gekocht maar zie hem niet op de site. Oke nu heeft ze wel genoeg jumpsuits denk ik :see_no_evil: Ohja ze zijn trouwens met korting! 6 euro per stuk.


Deze heeft ze nu aan, dit staat zooo schattig

edit: ik had ook nog wat H&M dingetjes


Juist, nog een jumpsuit


Zijn beide helaas nog wel te groot

18 likes

Ik heb dit jurkje gekocht voor de dochter van mijn vriend maar ik voel me er best onzeker over haha. Dit is voor het eerst dat ik wat voor haar heb gekocht en nu vraag ik me af of ie niet te kinderachtig is (ze is 9). Ik heb ook al een half uur met twijfels in de winkel gestaan:sweat_smile:

5 likes

Ik vind hem hartstikke leuk. Is dit een beetje de stijl die ze vaker draagt?

Ze houdt sowieso van jurkjes haha. Maar het is heel verschillend. Ze draagt nog wel regelmatig dingen met printjes, unicorns en van die shirts met pailletten die je de andere kant op kan bewegen voor een ander plaatje. Maar soms praat ze ook wel wat simpelere dingen.

1 like

Ik vind hem leuk, lekker vrolijk. Vind het ook niet kinderachtig.

1 like

Ik gebruikte tot nu toe steeds alleen een draagdoek, maar nu deze buggy gekocht inclusief die inleg waardoor ze er nu ook in kan. Vind het een goed alternatief voor een kinderwagen! We hebben m wel in het zwart trouwens. Hij vouwt ook super klein op. Is van Easywalker.

En voor op vakantie.

Edit: plaatjes stonden verkeerd om.

7 likes

Leuk! Mooi kleurtje voor de zomer. En als ik zo lees wat ze leuk vindt dan denk ik dat deze jurk ook zeker in de smaak zal vallen

1 like

Mijn dochter heeft dit badpak uitgekozen, ze gaat volgende week beginnen met zwemles. Shinen zal ze in ieder geval.

25 likes

Oh en nog meer gekocht.
Voor de oudste:

Middelste:

Jongste:

Dezelfde als de middelste, kon niet kiezen voor wie ik ‘m wilde kopen🤷🏻‍♀️

19 likes