Show je kinderaankopen

Per ongeluk op jou een reactie! Maar leuk rompertje heb je gekocht!:grin:

1 like

Ah ik vind die jurk-rompertjes zo leuk! Jammer dat die niet in grotere maten zijn.

Ja beetje jammer alleen dat ze het nog niet past. L. is nu meer dan 5 weken dus ik dacht maatje 56 kan nu welā€¦ Maar als ik haar nu zoā€™n shirtje aandoe dan lijkt het wel een maxi-jurk :joy:ā€¦ Hopen dat ze het aankan bij de volgende mooie dagen!

1 like

Heel erg leuk! :heart_eyes:


Alleen jammer dat zodra hij ze aan heeft alleen maar ā€œuituituit!ā€ roept en er geen stap mee wil verzettenšŸ˜…

1 like

Hema :heart:

Ohhh die heerlijke meisjesdingen! Ik ga mijn dochter extra bijvoeden zodat ze snel in maat 50 van Hema past :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Ugh echt he. maat 56 Hema is maat 68 Name it ofzo :joy:

1 like

@Zitzak bij hema is maat 56 inderdaad echt maat 62 ofzoā€¦ Ik heb hier 2 shirtjes. De ene is van Dirkje maat 56 en die onder van hema maat 56šŸ˜‚

1 like

Whuuut?! Dat is wel heel extreem zeg!

1 like

Oh help, de dokters zeggen al dat onze baby een kleintje is en ik heb echt maar drie dingen in maat 56 ofzo haha. De rest is zelfs groter, dat vond ik allemaal al zo klein :sweat_smile: ik wacht wel even af tot de baby er is en dan stuur ik mā€™n vriend wel even snel naar de Zeeman ofzo haha.

Maar heb je niks in maat 50 dan? L. zit daar na 5 weken nog steeds in en die was 46 cm bij geboorte dus ook een kleintje haha

N weegt nu 3,4 kilo en past nog niet eens in veel maatjes 50ā€¦
Noppies heeft best veel in maat 44 en ook Zeeman heeft sinds kort wat basic pakjes, shirtjes en broekjes in 44

Oooooh dat setje met het olifantje :heart_eyes:

1 like

Ja echt drie kruippakjes en een paar rompertjes ofzo :sweat_smile: zal morgen toch nog een paar broekjes en shirtjes in maat 50 bestellenā€¦

Edit: ik moet echt om mezelf lachen dat ik de maat-50-memo gemist heb.

Y heeft ook echt ruim 2 maanden in maat 50 gezeten. Nu met 9 maanden past ze broekjes nog in 62, shirts eigenlijk ook, maar haar hoofd is super groot waardoor ze 68 moet, anders krijg ik het niet aan :joy:

2 likes

Haha ik zal het zeker doen. En onthoudā€¦ Hema valt groot :joy:

1 like

Zo dom :ā€™) Naja heb nu twee leuke setjes besteld (broekje+truitje met lange mouwen) bij H&M en stuur anders mijn vriend nog wel even op pad!

1 like

Oh ik had ook best weinig in 50 hoor! Hier ook een kleine baby en heb nog 2 pakjes en 2 rompertjes bijbesteld. Maar we draaien sowieso ook elke dag wel 1 of 2 wasjes dus we komen echt prima vooruit hiermee. En ik stop ā€˜m af en toe ook gewoon in maat 56 hoor, dan stroop ik de mouwtjes of pijpen gewoon wat extra op. :sweat_smile:

1 like

Als het echt een kleine baby is, is maat 50 misschien wel handig, maar ik heb eigenlijk alleen 56 gebruikt. Inderdaad soms met de mouwtjes of broekspijpen opgestroopt.

1 like