Show je kinderaankopen

Artipoppe :smiley:

Ooooja natuurlijk, Romy Boomsma :smiley:

Hooooooly f*** wat een geld :sweat_smile: ben een beetje in shock. Vooral die van 780€ dus…

4 likes

Haha ja misschien kan je die maar beter niet cadeau vragen :wink:
(er zit er zelfs een van 3900 euro tussen…)

Ik krijg ook alleen maar advertenties van die draagzakken sinds ze hier genoemd zijn :sob: alleen is de prijs niet binnen het budget wat ik wil uitgeven

niet zwanger maar een stiekeme meelezer voor ooit :sunglasses: maar wat maakt dat die dingen zo duur zijn ?? zeer exclusief materiaal ??

Ja volgens mij indd de dure stof die ze gebruiken!

Ja haha, die is echt lijp! De cadeaugever zei “hou je vooral niet in” dus we gaan deze voor de grap even sturen.

6 likes

Grimm’s dubbele regenboog, dochter en ik zijn er heel blij mee!

19 likes

Ik vind dat zulk mooi speelgoed. Vanaf welke leeftijd is dit ongeveer geschikt?
J wordt eind augustus 1 en ik wil graag een mooi, duurzaam cadeau dat ze langere tijd kan gebruiken.

Hier speelt de oudste er bijna 3 jaar mee, was inderdaad haar cadeau voor de eerste verjaardag!

1 like

Ze kreeg het voor haar eerste verjaardag en vermaakt zich er nu al goed mee. Vooral alles van elkaar afhalen is favoriet haha. Ze maakt er nog geen bouwwerken mee ofzo, maar speelt er op haar manier heel leuk mee.

1 like

Nog wat nieuws: een buitenslaaphuisje.

21 likes

Ja F. slaapt er op het kdv altijd heel goed in. Ze deden deze weg omdat hij oud was en het gaas stuk was. Maar dat was zo gemaakt plus een likkie verf en hij is weer als nieuw!

5 likes

Ahh dit had ik ook zo graag gewild als we de tuin er voor hadden :heart:

1 like

Deze besteld op Prenatal!

3 likes

Foeilelijk, maar ik ga hem straks tijdens z’n middagdutje in elkaar zetten en ik weet dat hij hysterisch blij gaat zijn als hij hem ziet.

21 likes

Ja klopt. Bij ons was het schap leeg, maar ze lagen nog achter :tada::tada::tada:


Wederom Hema!

27 likes

Even de Hema in geweest!

12 likes