Show je kinderaankopen

Omdat mijn baby iets kleiner uitgevallen is dan ik van te voren had bedacht toch nog ff een kleiner pakje bijbesteld (dacht ik want hij lijkt best groot te vallen)…

Van Noé&Zoë, echt zo’n tof merk! En duur :sweat_smile: dus lang leve sale.

10 likes

Ik kon het niet laten :heart_eyes: had echt alles al maar dit van Zara is toch wel heel cool. Pakje voor de zomer en het jasje in mijn lievelingskleur (heb net zelf ook een jasje in die kleur) voor de herfst.

11 likes

Mn vriend gaat vandaag zelf een speelmeubel maken voor J. Dit stoeltje net x2 besteld voor aan dat meubel:

13 likes

Wat een mooi stoeltje! Waar is het stoeltje van?

Nieuwe autostoel

5 likes

Van Wehkamp! :blush:

1 like

Ben ik weer met mijn Lidl-obsessie (nee ik heb geen aandelen in Lidl en werk er ook niet).

Lidl heeft momenteel allemaal babykleertjes met extra korting en ze waren al heel betaalbaar. Voor mama’s van baby’s met lange benen zijn vooral de broekjes een aanrader! De stof is comfortabel en je baby kan er lekker makkelijk in bewegen etc.

https://www.lidl-shop.nl/Babybroekjes/h115182

5 likes

13 likes

Hoe valt bovenkleding en rompers, ook groot?

Ik heb alleen de lange mouwen rompers en die vallen wel ruim vind ik

1 like

Alle Lupilu kleding van Lidl valt bij J groter dan andere maten.
J is lang met vooral lange benen, dus de broekjes zijn bij haar heel fijn. Is je kind korter dan denk ik dat ze minder geschikt zijn.
De truitjes en rompers vallen ook wat ruimer dan bijvoorbeeld H&M, Zara, C&A en Zeeman.

1 like

Echt een top ding! Wij hebben hem ook

Ben zo blij dat de maxicosi er nu uit kan :tada:

1 like

Dank! Dan wacht ik nog even tot de wintercollectie, (nog) geen lange kinderen hier :wink:

1 like

Allemaal via Ali :roll_eyes:

10 likes

Ohhh zo mooi!! Ik ben ook nog altijd verliefd op m’n leopard zeitgeist, moet hem echt meer gebruiken

Dit boxkleed van de Wibra! 9 euries maar!!

Ze hadden deze ook in lichtblauw. En verder ook andere die effen waren (mint, wit en donkerblauw) met soort van stippen in dezelfde kleur maar ander stof.

En deze kleertjes bij een magazijn leegverkoop!

13 likes

Toch maar gedaan na maanden twijfelen vanwege de prijs. Mede dankzij @Snygg, thanks again! :smile:

14 likes

Ik heb exact dezelfde, ga je geen spijt van krijgen!

2 likes

Welk merk is dit? Net gehoord dat wij een draagzak van familie cadeau krijgen, dus ik ga vast op jacht :smiley: