Show je kinderaankopen

Whaha die heb ik vanmorgen ook gekocht!
(Inclusief het rode zeeman pakje🤣)

2 likes

Daar was ik ook nog naar op zoek maar die hadden ze niet hahaha

2 likes

Mijn man is nu even naar de zeeman. Zijn er nog musthaves die hij moet meenemen?

Haha leuk, kunnen al onze kindjes twinnen. @Neverland welke maat heb je nodig wie weet kan iemand van hier je eraan helpen :stuck_out_tongue:

2 likes

Ow daar haal ik nooit iets, wel de Zeeman :grin:

o haha die bedoel ik ook :smile:

Hahah wat leuk die spijkerjurk is de nieuwe forumtrend! Ik heb laatst de tuinbroek variant gekocht. Ook heel cute :smiling_face_with_three_hearts:

11 likes

Zeeman :smiling_face_with_three_hearts:

5 likes

De pyjamaatjes met sterretjes en met maantjes!!! zooo leuk.
En bordeaux rood setje (of geel als je dat leuker vindt) uiteraard haha.

Verder weet ik ‘t even niet meer.

1 like

@Wilfred leuk!! Ik heb ook een uppababy (zwarte) en hij is zooooo fijn. Vooral de mega grote boodschappen mand! Ben er nog steeds heel blij mee!

1 like

Ik wil ook een zachte vossenslaapzak voor mezelf.

Ik vind al die tuinbroekjes en wat er op lijkt zo leuk! Alleen kan J. die nooit aan, haar lijf is een beetje uit verhouding :sweat_smile: Lekker lang bovenlijf en korte benen.

8 likes

Een extra luiertas / alles past erin tas! Hij was in de aanbieding :grin:

9 likes

Ik was woensdag bij een vriendin op kraamvisite en ze had die slaapzak ook op tafel liggen want de avond ervoor gekregen. Zo lekker zacht is die!

1 like

Een regenjasje voor R, is van vertbaudet een soort wehkamp volgens mij.

13 likes

K. heeft het precies andersom, krijg die lange beentjes nooit ergens in en anders zit het weer veel te wijd bij z’n middel. Dus helft helft doen? :wink:

19 likes

Helemaal verliefd op deze jurk voor J, van H&M:

11 likes

Die geblokte blouse :heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes:nu wil ik ook een jongen.

1 like

9 likes

Kan toch ook prima voor een meisje? Ik zou het mijn dochter iig zo aantrekken.

6 likes

Kan ook best voor een meisje toch :slight_smile: Eventueel met een stoer spijkerrokje en gebreid maillotje eronder? Of zo’n leuk teddy-gilletje eroverheen :heart_eyes:

Edit: ik denk dat ik dit topic beter op negeer zet. Want nu denk ik omg dit is ook leuk onder die overgooier die ik kocht. En ik heb voor mezelf al een week lang een jurkje in mn h&mshoppingbag zitten dus kan ik dat meteen mee bestellen :sweat_smile:

4 likes