Show je kinderaankopen

Haha jaa dat kan ook best inderdaad, 2 seconden nadat ik dat plaatste bedacht ik me dat ook. Mijn eerste reactie is nooit genderneutraal :sweat_smile:. Terwijl mijn dochter wel het beste dit soort kleuren kan hebben ivm haar en huid.
Dus ik ga hem denk ik ook bestellen (hier toch ook al andere dingen op de planning bij H&M). Leuk idee, op een rokje met maillot. Sowieso maillots :heart_eyes:bijna weer!

3 likes

Doe ff een foto’tje als ze het aan heeft😍

1 like

Jeej de winterjasjes via vinted zijn binnen!

Deze kan ze al bijna aan denk ik

En deze ziet er aardig groot uit maar de winter is nog lang :grimacing:

10 likes

Omg ik zie net bij zeeman helmond de bus dat ze nu ook boxkleden hebben met die planetenprint (andere kant geel) en die blauwe print met sterren. Voor een tientje :scream: nou heb ik geen boxkleed nodig, maar vind die blauwe wel heeeeel tof als speelkleed op de grond ofzo. Niet dat we dat echt nodig hebben.

Samenvatting

8 likes

Jawel hoor heb je echt nodig!

2 likes

M’n H&M bestelling is binnen maar het lijkt MEGGA groot :crazy_face::see_no_evil:

Ze hebben ze bij ons niet gekregen (even gebeld haha). Maar uhm zeeman helmond de bus is maar 15km hier vandaan :joy::joy: en daar waar ik altijd boodschappen doe (en ook een zeeman is, maar daar hebben ze echt nooit wat) is 10km… de andere kant op wel dus misschien morgen een keer bij een andere Lidl mn boodschappen doen? :shushing_face:

1 like

Even snel wat mini maatjes gescoord bij prenatal.

( let niet op de rommel haha)

29 likes

Dit topic is na het bereiken van de maximumlimiet van 5000 antwoorden automatisch gesloten.