Show je kinderaankopen

Deze gekocht voor zelfgemaakte babyhapjes.

En deze van Feetje, in maat 74 voor de winter.

6 likes

@Oprah ik dacht laat ik me dan maar even compleet influencen door je, heb je aleen spondeal geregeld? :kissing_heart:

(overgooier van HEMA, rest zeeman). Echt te leuk bij elkaar, nog ietsjes te groot maar met hoeveel eten ze momenteel weg werkt zal het vast snel passen :joy:

12 likes

Zoontje gaat nu nog naar de KDV/crèche en zij krijgen tussen de middag altijd warm eten. Van nasi tot pasta tot soep of hutspot (dat laatste eet hij niet haha). Zou mooi zijn als het op school ook zo was, maar helaas.

2 likes

Love oversized truien bij baby boys :heart: Mijn vriend heeft onze één maand oude baby vandaag een gebreide trui in maat 68 aangetrokken, ik smelt :smiling_face_with_three_hearts:

8 likes

Ja is toch gek?? Waarom kan het daar wel en op basisscholen niet? Al zou het gewoon soep zijn, voor bij de broodjes die je zelf meeneemt

ik heb ook een overgooier voor mijn dochter, maar heb dus nooit bedacht dat dat ook met een truitje en legging gedragen kan worden, heb hem dat het mooi weer was aangedaan met een tshirtje.

Ga even uitproberen wat er leuk bij staat, het is een roze overgooier. Thans voor de inspiratie :slightly_smiling_face:

1 like

Wauw!

1 like

O dan heb ik dat hier eens misbegrepen. Maar wat stom dat kinderen op school geen warme maaltijd krijgen. Is hier eigenlijk heel standaard en ook soep voor de boterhameters @HotMomma.
Veelal wordt het wel geleverd door een groot cateringbedrijf

Ik geloof vanaf maat 80. Daar zit N nu ook in toch?
Ach joh bij elke outfit een andere jas :grimacing:

Ik ga ze meteen contacteren!
GEEF GRATIS SPUL

1 like

Ik zie allemaal leuke jasjes maar wat is slim? Baby wordt in december geboren, ga ik dan meteen voor een jasje in maatje 50, 56 of groter? Vind het zo lastig qua kleding en maten.

Deze hadden wij in het groen tot de puppy eruit groeide en ik ga hem dit jaar meteen weer kopen! Fijnste muts ooit!!

K. haar eerste jasje was maat 62. Ik wist dat ze een wat grotere baby zou zijn ivm mijn diabetes en mouwen kun je omslaan in het begin. Zij had een zomerjasje met van die elastiek aan de mouwen zeg maar. En daarna een winterjasje maat 68, daarvan sloeg ik in het begin ook de mouwen om. Ik ga nu zo’n berenpakje maat 56 vd h&m kopen voor onze december baby (die vallen best ruim, K. had hem in 68) en ik denk een jasje in 62.

Als je een “normale” baby verwacht qua groei zou ik als eerste jasje voor 56 gaan.

Thnx! Ja ik vind die pakjes ook zo schattig, denk dat ik inderdaad daar een klein maatje van koop sowieso :heart_eyes:

Mijn decemberbaby verzoop in maat 62 (bevallen met 42 weken). Ik kreeg in m’n kraamweek een vestje met teddyvoering in maat 56 en daar heeft ‘ie de eerste twee maanden gebruik van gemaakt.

1 like

Aawhh chill! Ze hebben echt leuke kleurtjes en hij is zo schattig groot.

26 likes

Ja hallo, nu moet in ook naar prenatal. Echt mn portemonnee deze maand.

Ik wil die bovenste jumpsuit (koraal?) voor mezelf :rage:

2 likes

Oh ja ook deze nog. @Oprah N kon niet achterblijven natuurlijk.

5 likes