Wij deden (voor logeer cliënten die ook wel eens doordeweeks logeren bij ons), de avond van te voren tas inpakken, en pakje drinken & koek tussendoortje er in. En brood smeren tijdens het ontbijt als je ook brood voor t ontbijt smeert. Fruit, als het vroeg of chaos was, gewoon een banaan. Of druiven, die kan je al de avond van te voren in de trommel in de koelkast doen. Maar appel/aardbei/oid alleen als we er tijd voor hebben in de ochtend.
Voor m’n eigen kinderen sta ik dan natuurlijk een uur eerder op als die straks naar school ga. No problem. Wat denk jij, ik snijd dan ook het fruit in pedagogisch verantwoorde lettereeeksen. Die dan samen “mama houdt van jou!” Vormen.
Scheelt dat onze cliënten veelal verstandelijk beperkt zijn, en erg in vaste patronen leven. Een boterham moet 1 type brood zijn, met 1 type beleg en op 1 manier gesneden. Dat maakt mijn werk zo makkelijk !
Vraagje maar puur interesse hoor, voel je niet verplicht erop te antwoorden. Maar je zegt vaak ‘onze cliënten’. Betekent dat dat je man en jij hetzelfde beroep hebben? Omdat je cliënten ook vaak bij jullie thuis zijn (toch?)? Hoe zit dit haha, maakt me altijd heel nieuwsgierig.
Geen mama maar nog een kleuter juf hier.
Ik las ergens hierboven al dat de rugzakjes van Skiphop worden aangeraden, die zijn inderdaad echt fijn! Iets kleiner zijn de rugzakken van Trixie https://www.dekleinevogelaar.nl/a-50256487/dieren-rugzakken/rugzak-egel/#description
Verschillende diertjes, kunnen ze makkelijk zelf open- en dichtdoen, ik ben fan!
De diertjes van Tupperware zijn goede flessen, gaan makkelijk open en dicht maar als ze omvallen is wel direct heel de fles leeg. Daarom raad ik instappers meestal de flessen van Contigo aan. Die lekken niet, ook niet als ze ondersteboven in een boekentasje zitten, heel handig!
Hihi ik heb je een Pb gestuurd
Oooh copy paste naar mij please!!
@Broodrooster mijn zoontje heeft ook een kleine pauze waarin hij fruit krijgt met een beker drinken en een grote pauze waarin hij brood krijgt en een beker drinken.
Ik doe dit gewoon in 1 rugtas, alleen met gym heeft hij nog zo’n plastic rugtas zegmaar (ik weet niet hoe dat heet, met van die touwtjes voor over zijn rug)
Ik maak de avond ervoor al brood en fruit en leg dit in de koelkast, scheelt sochtends weer werk
Ik heb stickers besteld voor op de broodtrommel en drinkbeker. Had dus zijn naam met watervaste stift er op gekalkt maar na elke wasbeurt is het gewoon weg
Nu dus maar naam stickers besteld, ben benieuwd.
Ja, die Camelbak is idd ook fijn!
L en I hebben er ook zo een maar kauwen iedere keer dat rietje kapot en dan gaat ie lekken (en vervangen kan idd maar werd hier thuis nogal een duur grapje dus nu staat ie even achterin de kast tot ze er weer normaal mee kunnen doen)
Lief he! Jammer dat de tulband er niet meer was, zie ze wel vaker bij de H&M dus misschien bij een volgende bestelling?
Leuk! Hoe valt die lila trui?
Ik heb die ook in mijn mandje maar mijn zoontje is heel smal, hij lijkt op de website heel wijd. Beetje oversized vind ik wel leuk.
Hij moet hem nog passen, maar ziet er inderdaad erg oversized uit.
Haha ik vraag me dus af of kindjes tegenwoordig echt alleen fruit en brood krijgen naar school? Als je kijkt naar het buitenland krijgen kindjes toch vaak een warme maaltijd tussen de middag. Vind dat zelf ook veel fijner en meer vullend.
Zalando!
Bij ons mogen de ouders kiezen of je boterhammetjes mee geeft of de kindjes een warme maaltijd krijgen op school (BE). Is hier denk ik in alle scholen zo. Ik vind het wel makkelijk dan moet ik 's avonds geen warme maaltijd meer voorzien.
Maar bv. op de creche krijgen de meeste kindjes ook 's middags warme maaltijd. Dat is geloof ik niet zo in NL?
Jaaa die heb ik ook!!
Echt issues dit seizoen om te shoppen voor T… maar tot nu toe heb ik dit wel besteld bij de hennessss
Bij Zara vind ik maar 2 dingen leuk (in zijn maat), bijna alles is over sized en dat staat m gewoon niet zo… Dus wacht even tot de baby geboren is voor ik daar bestel. Want dan kan ik daar ook wat voor bestellen haha. Lindex ook, eerst effe baby afwachten
Die jas is zo leuk! Vanaf welke maat is die? En wat kostte die? N heeft op zich al 2 jassen maarja